Kalendarium

19-22.03.2024 · Fespa, Amsterdam

19-21.03.2024 · LogiMat, Stuttgart

28.05-07.06.2024 · drupa, Düsseldorf

03-05.09.2024 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Aldus przejmuje Paragon Inks

Z pełną ofertą Aldus Group dedykowaną temu segmentowi rynkowemu można się zapoznać odwiedzając jej zaktualizowaną stronę internetową.

© Aldus Group

Pod koniec września grupa Aldus, w której skład wchodzi także API Foilmakers (w tym API Folie Polska), przejęła szkockiego producenta farb graficznych Paragon Inks. Tym samym portfolio grupy dla branży poligraficznej i opakowaniowej, uwzględniające zarówno sprzęt jak i materiały eksploatacyjne, zostało rozbudowane o kolejny rodzaj asortymentu. Paragon Inks to firma założona w 1985 roku w Szkocji. Zajmuje się produkcją farb i lakierów UV. Według Aldus, w wyniku przejęcia Paragon Inks obroty całej grupy Aldus wzrosły do 140 milionów dolarów australijskich, z czego połowa jest realizowana dzięki sprzedaży na rynku europejskim. Jak podkreśla Frank Floriano, CEO grupy Aldus Group, przejęcie Paragon Inks to kolejny krok w ekspansji tej firmy i rozbudowie struktur po nabyciu  w marcu 2020 roku  aktywów obecnie tworzących API Foilmakers. Jak dodaje, w ciągu tego czasu grupa dokonała znaczących inwestycji w tym obszarze, co przełożyło się na systematyczne, comiesięczne wzrosty i sukcesywną odbudowę czołowej pozycji API Foilmakers na rynku europejskim.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Witamy w roku drupy 2024…

Trudno w to uwierzyć. Po ośmioletniej przerwie w tym roku targi drupa ponownie odbędą się w Düsseldorfie. Oczekiwania są wielkie, ale w branży wciąż niewiele słychać.

 

Jeśli pamiętacie, jakie było typowe „uczucie mrowienia” w okresach poprzedzających poprzednie drupy w ostatnich latach, w porównaniu z tą drupą jest ono właściwie prawie zerowe. „Działanie jak zwykle” jest na porządku dziennym i tak postępują firmy. Niewiele już firm zaprasza przedstawicieli mediów na dobrze zorganizowane i merytoryczne konferencje prasowe i prezentacje z odpowiednim wyprzedzeniem przed targami, aby zaprezentować wspaniałe wieści o nowych produktach. Oszczędza to wysiłek organizacyjny, a przede wszystkim koszty podróży.

Reklama

Ankieta

Czy wojna na Ukrainie ma wpływ na działalność Twojej firmy?

Tak, ma zdecydowany wpływ
Tak, ma umiarkowany wpływ
Trudno stwierdzić
Nie, nie ma wpływu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty