Kalendarium

20-23.04.2021 · drupa on-line

18-20.05.2021 · Viscom, Duesseldorf

22-24.06.2021 · InPrint, Monachium

12-15.09.2021 · Fespa, Amsterdam

21-24.09.2021 · Labelexpo, Bruksela

Know-how od Hybrid Software

„Chętnie poszerzymy i zintensyfikujemy naszą współpracę z firmą Agfa. Pozwoli nam to wzmocnić i rozwinąć portfolio rozwiązań Hybrid Software oraz zapewni wsparcie w optymalizacji kolejnych wersji produktów programowych Agfy” - podkreśla Guido Van der Schueren, prezes firmy Global Graphics.

© Agfa

Firma Agfa planuje rozszerzyć współpracę z obecnym partnerem, grupą Global Graphics poza technologię RIP. Do grona jej wieloletnich partnerów w zakresie rozwoju oprogramowania dołączy bowiem firma Hybrid Software, będąca spółką zależną Global Graphics. Partnerstwo z Hybrid Software zapewni działowi Offset Solutions firmy Agfa dostęp do specjalistycznego technologicznego know-how i pełnego portfolio produktów tej grupy, które koncentruje się na oprogramowaniu dla przedsiębiorstw z branży druku opakowań.

„Cieszymy się, że dzięki ofercie Hybrid Software mogliśmy rozszerzyć naszą dotychczasową współpracę z firmą Global Graphics. Postrzegamy to partnerstwo jako kolejny krok oraz sposób na wykorzystanie naszych istniejących technologii w celu opracowania innowacyjnych i zorientowanych na klienta rozwiązań w branży druku” - komentuje przedsięwzięcie Andy Grant, globalny szef działu oprogramowania w firmie Agfa.

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Media w czasach koronawirusa...

Kryzys koronawirusowy dotarł do świata mediów. Co prawda jest wystarczająco dużo do relacjonowania, i nie tylko w tematach ekonomicznych, ale i cyfryzacja postępuje bardzo szybko, jak i również związany z nią rodzaj i forma przekazywania informacji. Czy będziemy chcieli przyzwyczaić się do tego nowego świata mediów? Ze względu na obwarowania rządowe, tylko telewizja publiczna lub krajowe agencje prasowe, mogą uczestniczyć w rządowych konferencjach prasowych, a za pośrednictwem tych kanałów mogą zadawać pytania osoby z innych mediów. Niektórym to bardzo na rękę… Można zasadnie zadać pytanie o czynnik filtrujący.

Reklama

Ankieta

Czy poligrafia ma już kryzys za sobą?

Jest zdecydowanie lepiej
Ciągle jest ciężko
Najgorsze jeszcze przed nami
W ogóle nie doświadczyliśmy kryzysu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty