Kalendarium

11-13.01.2022 · Viscom, Duesseldorf

16-18.02.2022 · Rema Days, Nadarzyn

15-17.03.2022 · InPrint, Monachium

26-29.04.2022 · Labelexpo, Bruksela

31.05.-03.06.2022 · FESPA, Berlin

Megadeal firmy Heidelberg

Na zdjęciu od lewej: Erik Lukassen, kierownik finansowy w Wilco; Rene Reinsma kierownik ds. obsługi klienta w Heidelberg BeNeLux; Frank van Zijl, dyrektor generalny Wilco; dr David Schmedding; dyrektor firmy Heidelberg na terenie Europy Środkowej; Robert Jan de Rooij, dyrektor sprzedaży w Wilco; oraz Ammar Allaoui, dyrektor zarządzający Allaoui Graphic Machinery.

© Heidelberger Druckmaschinen

Jedna z wiodących europejskich drukarni wydawniczych Wilco z siedzibą w Holandii zainwestowała w jedenaście maszyn Speedmaster XL 106 generacji 2020 firmy Heidelberg w ramach planów konsolidacji zakładu i związanej z tym budową nowego centrum produkcyjnego w Amersfoort. Offsetowe maszyny z udoskonaloną technologią Push to Stop mają różne konfiguracje. Wśród nich znajdują się cztery modele Speedmaster XL 106 8P, niektóre z technologią LED UV. Dotychczasowe maszyny drukarni zostały zakupione przez rodzinną firmę Allaoui Graphic Machinery.

W zeszłym roku firma Heidelberg zainstalowała 18 nowych zespołów drukujących XL 106 w zakładzie Wilco w Amersfoort. Po zamówieniu kolejnych ośmiu maszyn Speedmaster XL 106, czyli 43 dodatkowych zespołów drukujących, firma Wilco stała się jednym z największych użytkowników najnowszej generacji urządzeń Speedmaster XL 106. Drukarnia zawarła także umowę Print Site Contract na ciągłe dostawy materiałów eksploatacyjnych, dzięki czemu są one dostarczane w miarę potrzeb, na podstawie rzeczywistego zużycia.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Podcinanie gałęzi na której się siedzi

Ostatnie podwyżki cen papieru, od 100 do 150 euro za tonę, spowodowane wzrostem cen energii, doprowadziły do przebrania się miarki. Zwłaszcza, że podwyżki te dotyczą również już istniejących umów. Obecne wzrosty cen, przyćmiewają wszystkie dotychczas znane podwyżki. Uderza nie tylko wysokość podwyżki ale również czas jej wejścia w życie.

Irytujące jest również to, że wzrost cen dotyka nie tylko towarów już zamówionych lub już wyprodukowanych ale dotyczy również istniejących kontraktów.

Reklama

Ankieta

Czy poligrafia ma już kryzys za sobą?

Jest zdecydowanie lepiej
Ciągle jest ciężko
Najgorsze jeszcze przed nami
W ogóle nie doświadczyliśmy kryzysu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty