Kalendarium

19-22.03.2024 · Fespa, Amsterdam

19-21.03.2024 · LogiMat, Stuttgart

28.05-07.06.2024 · drupa, Düsseldorf

03-05.09.2024 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

20-minutowe rozmowy biznesowe. Grafotronic Aspire 2023

© Grafotronic

Wymiana doświadczeń i możliwość nawiązania nowych relacji mają w biznesie duże ogromne znaczenie. Organizowane przez Grafotronic wydarzenie Grafotronic Aspire, które odbędzie się w maju w Warszawie, zaplanowane jest w formie speed-dating gwarantującej możliwość indywidualnej rozmowy ze specjalistami.

 

Wydarzenie Grafotronic Aspire zgromadzi liderów branży, którzy w trakcie 20-minutowych sesji indywidualnych podzielą się z uczestnikami najnowszymi trendami w druku cyfrowym, przepływie pracy i wykończeniu. Rozmówcami będą przedstawiciele HP Indigo, Durst, Xeikon, Domino, Screen, Kurz, Konica Minolta, Labelhub, Foilco, Cerm i Esko, w tym tacy eksperci branżowi jak Ruud Bos, kierownik OEM Domino Digital Printing Solutions na Europę, Thomas Macina, kierownik ds. Business Development Manager Konica Minolta Europe, Carlo Sammarco, Business Development Director Screen GP Europe i Hans Gerinckx, Global VP Sales Labels & Packaging Xeikon.

Dodatkowo Grafotronic zaprezentowane zostaną nowe rozwiązania z oferty produktowej organizatora. Firma zaprezentuje swój nowy pakiet automatyzacji oparty na sztucznej inteligencji Grafotronic IQ, najnowsze produkty do ozdabiania, w tym maszyny analogowe, a także nowy cyfrowy system do ozdabiania opracowany wspólnie z firmą Kurz. Morten Toksværd, dyrektor ds. rozwoju biznesu Grafotronic zapewnia, że w trakcie Grafotronic Aspire, uczestnicy zobaczą zapowiedzi nie mniej niż 10 nowych maszyn, które zostaną zaprezentowane na Label Expo wczesną jesienią.

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Witamy w roku drupy 2024…

Trudno w to uwierzyć. Po ośmioletniej przerwie w tym roku targi drupa ponownie odbędą się w Düsseldorfie. Oczekiwania są wielkie, ale w branży wciąż niewiele słychać.

 

Jeśli pamiętacie, jakie było typowe „uczucie mrowienia” w okresach poprzedzających poprzednie drupy w ostatnich latach, w porównaniu z tą drupą jest ono właściwie prawie zerowe. „Działanie jak zwykle” jest na porządku dziennym i tak postępują firmy. Niewiele już firm zaprasza przedstawicieli mediów na dobrze zorganizowane i merytoryczne konferencje prasowe i prezentacje z odpowiednim wyprzedzeniem przed targami, aby zaprezentować wspaniałe wieści o nowych produktach. Oszczędza to wysiłek organizacyjny, a przede wszystkim koszty podróży.

Reklama

Ankieta

Czy wojna na Ukrainie ma wpływ na działalność Twojej firmy?

Tak, ma zdecydowany wpływ
Tak, ma umiarkowany wpływ
Trudno stwierdzić
Nie, nie ma wpływu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty