Kalendarium

19-22.03.2024 · Fespa, Amsterdam

19-21.03.2024 · LogiMat, Stuttgart

28.05-07.06.2024 · drupa, Düsseldorf

03-05.09.2024 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Program Channel Partner Awards. Miraclon przyznał wyróżnienia

© Miraclon

Firma Miraclon wyróżniła swoich najlepszych partnerów dystrybucyjnych za podejmowane działania handlowe, marketingowe i techniczne w ramach uruchomionego w ubiegłym roku, corocznego programu Channel Partner Awards. W oparciu o konkursowy system punktacji oceniający wyniki sprzedaży i inicjatywy prorynkowe firmy, zarówno w dziedzinie handlu, marketingu, jak i obsługi technicznej, zdobywcą nagrody Global Channel Partner za doskonałe wyniki w 2022 roku została firma Proveedora Gráfica GX z Meksyku.

 

Przyznawane corocznie nagrody w ramach programu Channel Partner Awards pozwalają firmie Miraclon docenić starania, wyniki i inwestycje w zakresie umożliwienia transformacji branży flexo za pomocą technologii Flexcel NX. Firma przyznała wyróżnienia najlepszym partnerom dystrybucyjnym w poszczególnych regionach. Zwycięzcą w regionie Europy, Afryki i Bliskiego Wschodu została firma DigiPrint Technologies z Pakistanu. Drugie miejsce w regionie zajęła drukarnia Amos z Czech. Zwycięstwo w regionie Azji Pacyfiku zostało przyznane firmie Kamitani z Japonii, a drugie miejsce przypadło firmie Ideal Marketing & Manufacturing Corporation z Filipin. W regionie Ameryki Łacińskiej zwycięstwo odniosła drukarnia Imagex Color z Peru.
Odnosząc się do zwycięstwa w tegorocznej edycji konkursu Grant Blewett, starszy dyrektor handlowy w firmie Miraclon powiedział: „Proveedora Gráfica GX pracowała niestrudzenie przez cały 2022 rok, aby zademonstrować propozycję wartości, korzyści związane z wydajnością oraz oszczędności finansowe, jakie technologia Kodak Flexcel NX oferuje zakładom i przetwórcom, które pozwoliły im pozyskać nowych klientów zainteresowanych systemami o większym formacie, pomogły zakładom zwiększyć liczbę wytwarzanych płyt Flexcel NX Plate i wprowadzić PureFlexo Printing w wielu lokalizacjach. Firma wykonała również świetną robotę, przezwyciężając panującą w branży presję inflacyjną i cenową, i konsekwentnie rozwijając się pomimo tych wyzwań. Obejmowało to znaczne inwestycje w marketing, polegające na udziale w lokalnych targach i ukończenie szkolenia technicznego”.

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Witamy w roku drupy 2024…

Trudno w to uwierzyć. Po ośmioletniej przerwie w tym roku targi drupa ponownie odbędą się w Düsseldorfie. Oczekiwania są wielkie, ale w branży wciąż niewiele słychać.

 

Jeśli pamiętacie, jakie było typowe „uczucie mrowienia” w okresach poprzedzających poprzednie drupy w ostatnich latach, w porównaniu z tą drupą jest ono właściwie prawie zerowe. „Działanie jak zwykle” jest na porządku dziennym i tak postępują firmy. Niewiele już firm zaprasza przedstawicieli mediów na dobrze zorganizowane i merytoryczne konferencje prasowe i prezentacje z odpowiednim wyprzedzeniem przed targami, aby zaprezentować wspaniałe wieści o nowych produktach. Oszczędza to wysiłek organizacyjny, a przede wszystkim koszty podróży.

Reklama

Ankieta

Czy wojna na Ukrainie ma wpływ na działalność Twojej firmy?

Tak, ma zdecydowany wpływ
Tak, ma umiarkowany wpływ
Trudno stwierdzić
Nie, nie ma wpływu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty