Kalendarium

30.01-02.02.2024 · RemaDays, Nadarzyn

19-22.03.2024 · Fespa, Amsterdam

19-21.03.2024 · LogiMat, Stuttgart

28.05-07.06.2024 · drupa, Düsseldorf

03-05.09.2024 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Heidelberg Plus

Firma zaprezentuje nowy ekosystem Heidelberg Plus na targach China Print. Jesienią zostanie on zaprezentowany w Print Media Centers w Niemczech, Stanach Zjednoczonych, Japonii i Brazylii.

© Heidelberg

Firma Heidelberger Druckmaschinen (Heidelberg) przenosi cyfryzację swoich relacji z klientami na kolejny poziom, włączając w to usługi o wartości dodanej. Firma łączy wszystkie elementy ekosystemu Heidelberg w swoim nowym cyfrowym portalu dla klientówHeidelberg Plus. Rozwiązanie obejmuje niemal wszystkie działania firmy, od obecności w internecie za pośrednictwem strony internetowej i sklepu internetowego, poprzez różne raporty dotyczące wydajności, monitorowania i aplikacji serwisowych w sektorze produkcyjnym, po dostęp do filmów instruktażowych i białych ksiąg dotyczących aspektów technicznych.

Rozwój w obszarach technologii opartej na chmurze, IoT, big data i AI stworzył dla firmy zupełnie nowe możliwości. Przykłady obejmują opracowanie pierwszych aplikacji opartych na sztucznej inteligencji w celu interaktywnego doradzania klientom, w jaki sposób mogą zoptymalizować własne działania, korzystając z zasobów i doświadczenia firmy w zakresie big data. W przyszłości klienci firmy Heidelberg uzyskają dostęp do wszystkich cyfrowych rozwiązań producenta za pomocą pojedynczego logowania.

W ten sposób firma łączy istniejące aplikacje z nowymi usługami dla klientów, umożliwiając im dokonanie pełnego przeglądu wszystkich informacji i narzędzi, funkcji sieciowych oraz całego portfolio usług oferowanych przez producenta. Ułatwi to szybkie uzyskanie informacji, zakup towarów (eShop) i monitorowanie operacji. Ponad 1600 drukarni korzysta już z rozwiązania Heidelberg Assistant (HDA), aby uzyskać dostęp do swoich danych produkcyjnych. W tym celu muszą oni być zarejestrowani lub zakupić określone usługi.

Obecnie klienci cenią sobie możliwość korzystania z urządzeń mobilnych do monitorowania pracy maszyn, zakupu materiałów eksploatacyjnych lub tworzenia zgłoszeń serwisowych. Wśród stałych użytkowników HDA zarówno duże przedsiębiorstwa z siedzibami w wielu krajach, jak i małe i średnie przedsiębiorstwa z jedną siedzibą. Łącząc wiele aplikacji, a także integrując nowe, tworzymy nowe korzyści dla naszych klientów- dodaje Ludwig Allgoewer, dyrektor sprzedaży i marketingu w firmie Heidelberg.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

W trybie kryzysowym...

Drodzy Czytelnicy... Czy coś zauważyliście? Tak, przechodzimy od jednego kryzysu do kolejnego... dwa lata temu covid miał Świat całkowicie pod kontrolą, teraz tematem numer jeden jest inwazja wojsk rosyjskich na Ukrainę. Głęboko nieludzki akt próby przejęcia władzy, którego konsekwencje Europa odczuwać będzie przez bardzo długi czas. Stawiane są znów stare mury... a do tego znowu stare lęki. I jak to często bywa, ludność cywilna cierpi… na Ukrainie z powodu skutków ataków, a w Rosji z powodu sankcji. Ubogich zawsze dosięga najbardziej... I niestety, jak widzieliśmy, może się to zdarzyć bardzo szybko.

Reklama

Ankieta

Czy wojna na Ukrainie ma wpływ na działalność Twojej firmy?

Tak, ma zdecydowany wpływ
Tak, ma umiarkowany wpływ
Trudno stwierdzić
Nie, nie ma wpływu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty