Kalendarium

20-23.04.2021 · drupa on-line

18-20.05.2021 · Viscom, Duesseldorf

22-24.06.2021 · InPrint, Monachium

12-15.09.2021 · Fespa, Amsterdam

21-24.09.2021 · Labelexpo, Bruksela

Udoskonalony model biznesowy

“W Highcon wierzymy, że produkcja cyfrowa to kluczowy element sukcesu dla obecnych firm poligraficznych, począwszy od zwiększenia atrakcyjności produktów na półkach sklepowych przez zmniejszenie minimalnych ilości zamówień i ograniczenie zapasów, po możliwości w zakresie recyklingu i zrównoważonego rozwoju opakowań produktów” - dodaje Shlomo Nimrodi, CEO w firmie Highcon.

© Highcon Systems

Firma Highcon Systems wprowadziła nowy model biznesowy, który obejmie ulepszenia w zakresie produktów i materiałów eksploatacyjnych oraz zmiany w obowiązującym modelu cenowym. Inicjatywa pozwoli użytkownikom cyfrowych rozwiązań Highcon Euclid oraz Beam na poprawę wydajności pracy i obniżenie kosztów, jak również umożliwi osiągnięcie nowego poziomu w zakresie cięcia i bigowania, co ma doprowadzić do zwiększenia wartości produktu i rentowności pracy.

Highcon wprowadza materiały eksploatacyjne i usługi w nowym pakiecie cenowym, co pozwoli na spójną wycenę każdego zadania. Ułatwi to klientom zrozumienie kosztów i podejmowanie lepszych decyzji biznesowych, a co za tym idzie, pozwoli na znaczne oszczędności w całym procesie. Firma wprowadza również zestaw materiałów eksploatacyjnych DART 5-tej generacji (5thGDC), opracowany w celu poprawy jakości bigowania i skrócenia czasu przygotowania do druku nawet o 20 procent. Posiada on także szerszy zakres obsługiwanych płyt, co prowadzi do znacznie większych możliwości zastosowań.
Oprócz tego producent udostępnia nową, ujednoliconą wersję oprogramowania dla obu platform Euclid i Beam, dostarczając nowe i ulepszone funkcje wszystkim swoim klientom. Dzięki temu będą oni mogli uaktualnić system operacyjny i sprzęt komputerowy do najnowszej wersji, zyskując optymalną wydajność produkcji w ramach rocznej umowy serwisowej.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Media w czasach koronawirusa...

Kryzys koronawirusowy dotarł do świata mediów. Co prawda jest wystarczająco dużo do relacjonowania, i nie tylko w tematach ekonomicznych, ale i cyfryzacja postępuje bardzo szybko, jak i również związany z nią rodzaj i forma przekazywania informacji. Czy będziemy chcieli przyzwyczaić się do tego nowego świata mediów? Ze względu na obwarowania rządowe, tylko telewizja publiczna lub krajowe agencje prasowe, mogą uczestniczyć w rządowych konferencjach prasowych, a za pośrednictwem tych kanałów mogą zadawać pytania osoby z innych mediów. Niektórym to bardzo na rękę… Można zasadnie zadać pytanie o czynnik filtrujący.

Reklama

Ankieta

Czy poligrafia ma już kryzys za sobą?

Jest zdecydowanie lepiej
Ciągle jest ciężko
Najgorsze jeszcze przed nami
W ogóle nie doświadczyliśmy kryzysu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty