Kalendarium

25-29.09.2018 · Polagra-Tech

1.10.2018 · Art of Color

1-4.10.2018 · Taropak, Poznań

1-4.10.2018 · 4PrintWeek, Poznań

Biznes

Packaging Design Center

W ramach reakcji na te trendy rynkowe firma Antalis, ukończyła budowę szóstego centrum projektowania opakowań - Packaging Design Center. Centrum powierzono jasno sformułowane zadanie: sprostać wyzwaniom, z jakimi mierzą się klienci firmy w Europie.

więcej »

Crispy Mountain wcielone

Firma Heidelberger Druckmaschinen stara się systematycznie rozszerzać swoje cyfrowe modele biznesowe. W ramach działań związanych z cyfrową transformacją niemieckie przedsiębiorstwo zakupiło start-up Crispy Mountain oferujący Keyline, opartą na chmurze platformę zarządzania drukarnią.

więcej »

Nowa siedziba Durst

Firma Durst otworzyła nową, futurystyczną siedzibę wraz z Customer Experience Center - Centrum Demonstracyjnym i Testowym dla Klientów w Brixen, w północnych Włoszech. W otwarciu wzięło udział ponad tysiąc gości, wśród których znaleźli się klienci, pracownicy i partnerzy biznesowi.

więcej »

Zmiany w strukturach Xerox

Xerox do końca 2016 roku podzieli się na dwa niezależne przedsiębiorstwa. W przeciągu kolejnych trzech lat zapowiedziano wprowadzenie zmian w samych strukturach.

więcej »

Biznesowa dojrzałość, czyli finansowanie maszyn

Która forma finansowania jest najlepsza? Kredyt, leasing, a może fundusze europejskie? Z pewnością każdy przedsiębiorca chcący założyć firmę poligraficzną, unowocześnić park maszynowy czy rozszerzyć swoją działalność zadawał sobie to pytanie. Zastanówmy się więc, w jaki sposób zaplanować wydatki i optymalnie sfinansować zakup nowoczesnego sprzętu.

więcej »

Znowu na plus. Roczny bilans Heidelberga.

maj 2014

Po pięciu latach strat koncern Heidelberg znów odnotowuje zyski. Według wstępnych obliczeń w zamkniętym z końcem marca roku finansowym firma zyskała nadwyżkę roczną w wysokości 4 mln euro. W porównaniu z zeszłorocznymi stratami na poziomie 117 euro jest to z pewnością niebywały wynik. Tym samym Heidelberg osiągnął swoje cele finansowe wyznaczone na miniony rok finansowy.

więcej »

Cyfrowy filar. Heidelberg rozbudowuje dział Digital.

kwiecień 2014

Heidelberg rozbudowuje swoje portfolio rozwiązań do druku cyfrowego oraz oprogramowania i łączy działania w tym sektorze w spójnym dziale Digital. W ten sposób firma chce się przygotować do przyszłych wymagań rynku poligraficznego. Cyfrowe portfolio Heidelberga już teraz obejmuje maszyny drukujące, materiały eksploatacyjne, oprogramowanie i usługi serwisowe dla wielu segmentów rynku. Obecnie trwają prace nad kolejnymi rozwiązaniami.

więcej »

Nowa strategia KBA

marzec 2014

KBA musi przeprowadzić gruntowną reorganizację działalności, aby podnieść swoją rentowność. Niemiecka spółka giełdowa z siedzibą w Würzburgu planuje zredukować zatrudnienie o 1500 osób; niewykluczone także, że zostaną zamknięte niektóre oddziały. Przeniesienie produkcji i zmniejszenie personelu będzie dotyczyć pięciu europejskich zakładów KBA w: Würzburgu, Radebeul, Frankenthal (Niemcy), Mödling (Austria) i Dobrušce (Czechy).

więcej »

Nowy początek. Kodak otwiera centralę w Szwajcarii.

styczeń 2014

W połowie października Kodak świętował otwarcie swojej nowej siedziby w szwajcarskim Eysins. Na oficjalną uroczystość zaproszono klientów, partnerów i pracowników firmy. W jednym budynku połączono europejską centralę Kodaka, centrum demonstracyjne dla druku inkjetowego oraz centrum technologiczne dla regionu EAMER.

więcej »

Zwycięstwo wymaga odwagi. Przyszłościowe rynki.

czerwiec 2013

Handel, jako centralna grupa docelowa przemysłu poligraficznego i medialnego, stoi przed dużymi zmianami zarówno w odniesieniu do swojej struktury, jak i marketingu. Cyfryzacja zagościła na dobre w komunikacji, a marketing wielokanałowy stał się wiodącym tematem. Dlatego zmieniają się też wymagania stawiane dostawcom mediów i rynkom przyszłości.

więcej »

Komentarz miesiąca

Przyszłość druku

We wrześniu zebrał się zespół ekspertów drupy, składający się z osobistości świata poligrafii: właścicieli firm, naukowców i analityków. Centralnym punktem rozmów było zagadnienie „PRINT 2030 – 2.0”. Określono dziesięć trendów, które będą miały wpływ na branżę. Analizowano również jak wdrożyć te zdefiniowane i precyzyjnie określone procesy w życie drukarń, tak aby firmy podążały drogą druku przyszłości.

Reklama

Ankieta

Czy poligrafia ma już kryzys za sobą?

Jest zdecydowanie lepiej
Ciągle jest ciężko
Najgorsze jeszcze przed nami
W ogóle nie doświadczyliśmy kryzysu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty