Kalendarium

19-22.03.2024 · Fespa, Amsterdam

19-21.03.2024 · LogiMat, Stuttgart

28.05-07.06.2024 · drupa, Düsseldorf

03-05.09.2024 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Zbliża się RemaDays Warsaw. Targi reklamy i druku niebawem

Opis osoby

Zbliża się wydarzenie, na które czeka cała branża reklamy i druku. 19. edycja RemaDays Warsaw odbędzie się w dniach 30 stycznia - 2 lutego 2024 roku w Ptak Warsaw Expo. Patronat honorowy nad imprezą objęły Polska Izba Druku, Warszawska Izba Gospodarcza i Akademia Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie.

 

RemaDays Warsaw to wydarzenie biznesowe, które już od 19. edycji integruje sektor, stawia na międzynarodową dynamikę wystawców i odwiedzających oraz daje narzędzia, które służą zarówno w czasie eventu, jak i po nim.

 

Trochę statystyki

Rok do roku cieszy się ono rosnącym uznaniem i zainteresowaniem. Pomiędzy edycją 2022 a 2023 nastąpił 127 procentowy wzrost liczby odwiedzających z Polski i 121 procentowy w przypadku gości z zagranicy. Zwiększyła się tym samym również powierzchnia wystawiennicza targów z 35 tysięcy m2 do 50 tysięcy m2. To pokazuje jak istotną rolę pełnią RemaDays Warsaw i dlaczego warto być w miejscu, które kształtuje przyszłość branży.

 

Wystawcy

Renoma, którą cieszą się RemaDays Warsaw, przyciąga najważniejszych przedstawicieli branży. W gronie wystawców 19. edycji wydarzenia, która odbędzie się w 2024 roku, znaleźli się między innymi Fujifim, Integart, Canon, Atler, 3M, Epson, Polkos, European Media Group, Taba, Anplast, Akonda, Polska Grupa CNC, Pegasus, Adsystem, DKS, Ricoh, Maagenta-Vision, Atrium czy Centrum Maszyn CNC.

 

Spotkanie branży

Odwiedzający będą mogli poznać oferty wiodących przedstawicieli sektora. Będą to producenci i dystrybutorzy produktów reklamowych i gadżetów, agencje reklamowe i marketingowe, domy mediowe, drukarnie wielkoformatowe, wydawcy mediów i reklamy telewizyjnej, producenci i dystrybutorzy maszyn i urządzeń dla druku offsetowego, producenci i dystrybutorzy maszyn dla druku cyfrowego, producenci i dystrybutorzy urządzeń druku 3D, producenci i dystrybutorzy materiałów i komponentów dla poligrafii, producenci nośników reklamy zewnętrznej, producenci i dystrybutorzy oprogramowania i sprzętu dla grafików, a także dostawcy usług drukarskich i introligatorskich.

W jednym miejscu i czasie spotkają się najważniejsi przedsiębiorcy działający w branży, a ich oferty pozwolą usprawnić działania oraz zwiększyć konkurencyjność innych podmiotów.

 

Kongres Branży Reklamy

Istotnym aspektem RemaDays Warsaw będzie Kongres Branży Reklamy, czyli doroczne spotkanie ekspertów, którzy wygłaszają prelekcje na najbardziej aktualne tematy dotykające sektor reklamy i druku. W czasie 19. edycji nie zabraknie rozmów o trendach, innowacjach, optymalizacji, automatyzacji i digitalizacji działań. Będzie można poznać przykłady dobrych praktyk i dowiedzieć się jak najefektywniej zarządzać produktem.

 

 

Wielka Księga Reklamyi Druku

Wielka Księga Reklamy i Druku to niezbędnik każdego specjalisty działającego w sektorze. Z dokumentu będzie można korzystać zarówno w czasie targów RemaDays Warsaw, jak również po nich. To kompendium wiedzy na temat brandów, ofert i znaczące ułatwienie w kontekście nawiązywania współprac z nowymi partnerami biznesowymi.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Witamy w roku drupy 2024…

Trudno w to uwierzyć. Po ośmioletniej przerwie w tym roku targi drupa ponownie odbędą się w Düsseldorfie. Oczekiwania są wielkie, ale w branży wciąż niewiele słychać.

 

Jeśli pamiętacie, jakie było typowe „uczucie mrowienia” w okresach poprzedzających poprzednie drupy w ostatnich latach, w porównaniu z tą drupą jest ono właściwie prawie zerowe. „Działanie jak zwykle” jest na porządku dziennym i tak postępują firmy. Niewiele już firm zaprasza przedstawicieli mediów na dobrze zorganizowane i merytoryczne konferencje prasowe i prezentacje z odpowiednim wyprzedzeniem przed targami, aby zaprezentować wspaniałe wieści o nowych produktach. Oszczędza to wysiłek organizacyjny, a przede wszystkim koszty podróży.

Reklama

Ankieta

Czy wojna na Ukrainie ma wpływ na działalność Twojej firmy?

Tak, ma zdecydowany wpływ
Tak, ma umiarkowany wpływ
Trudno stwierdzić
Nie, nie ma wpływu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty