Kalendarium

20-23.04.2021 · drupa on-line

18-20.05.2021 · Viscom, Duesseldorf

22-24.06.2021 · InPrint, Monachium

12-15.09.2021 · Fespa, Amsterdam

21-24.09.2021 · Labelexpo, Bruksela

Wallbox na polskim rynku

Na zdjęciu Krzysztof Pindral, prezes Heidelberg Polska przy stacji do ładowania Wallbox.

© Heidelberg Polska

Mało kto wie, że firma Heidelberg, znana z produkcji maszyn drukujących, na rynku niemieckim znajduje się w gronie dostawców odnoszących największe sukcesy w zakresie rozwiązań do ładowania aut elektrycznych. Aby skuteczniej sprostać rosnącemu popytowi w tym sektorze, a tym samym jeszcze bardziej wzmocnić swoją pozycję rynkową, Heidelberg uruchomił teraz drugą linię produkcyjną do ich produkcji w zakładach w Wiesloch-Walldorf.

Obecnie produkowane są dwa modele: Heidelberg Wallbox Home Eco i Heidelberg Wallbox Energy Control z różnymi długościami kabli i opcjami dostosowanymi do wymagań rynku niemieckiego i europejskiego. Model Home Eco do szybkiego i prostego w obsłudze ładowania aut w domach prywatnych i na osiedlach zamkniętych pojawił się na rynku w 2018 roku. Jesienią 2019 roku model zwyciężył w testach porównawczych przeprowadzonych przez niemieckie stowarzyszenie motoryzacyjne ADAC. Kolejnym krokiem było zaprezentowanie w październiku 2020 roku modelu Wallbox Energy Control ze zintegrowanym zarządzaniem obciążeniem prądowym. Urządzenia te połączone w sieć umożliwiają jednoczesne ładowanie nawet 16 pojazdów elektrycznych. Jest to atrakcyjne rozwiązanie do zastosowania w budynkach mieszkalnych, garażach wielopoziomowych oraz parkingach firmowych i hotelowych.

Od początku produkcji w 2018 roku do chwili obecnej Heidelberg dostarczył na rynek 45 000 urządzeń Wallbox.

© Heidelberg Polska

„Przymierzamy się do sprzedaży Wallbox-ów na rynku polskim i chcemy wybrać optymalne rozwiązanie. Na każdym z rynków gdzie już jest oferowany Wallbox stosuje się kanały sprzedaży dopasowane do lokalnych potrzeb. Oczywiście są międzynarodowe platformy sprzedażowe takie jak chociażby Amazon, w którym Wallbox jest dostępny od samego początku” - mówi Krzysztof Pindral, prezes zarządu Heidelberg Polska.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Media w czasach koronawirusa...

Kryzys koronawirusowy dotarł do świata mediów. Co prawda jest wystarczająco dużo do relacjonowania, i nie tylko w tematach ekonomicznych, ale i cyfryzacja postępuje bardzo szybko, jak i również związany z nią rodzaj i forma przekazywania informacji. Czy będziemy chcieli przyzwyczaić się do tego nowego świata mediów? Ze względu na obwarowania rządowe, tylko telewizja publiczna lub krajowe agencje prasowe, mogą uczestniczyć w rządowych konferencjach prasowych, a za pośrednictwem tych kanałów mogą zadawać pytania osoby z innych mediów. Niektórym to bardzo na rękę… Można zasadnie zadać pytanie o czynnik filtrujący.

Reklama

Ankieta

Czy poligrafia ma już kryzys za sobą?

Jest zdecydowanie lepiej
Ciągle jest ciężko
Najgorsze jeszcze przed nami
W ogóle nie doświadczyliśmy kryzysu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty