Kalendarium

19-22.03.2024 · Fespa, Amsterdam

19-21.03.2024 · LogiMat, Stuttgart

28.05-07.06.2024 · drupa, Düsseldorf

03-05.09.2024 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Laureaci Złotego Gryfa

Przyznane nagrody zostaną wręczone w czasie przyszłorocznej Gali przełożonego Balu w dniu 12 czerwca 2021 roku.

Komisja Konkursowa Złotego Gryfa po zapoznaniu się z nadesłanymi pracami, postanowiła przyznać nagrody w dziewięciu kategoriach produktowych:

 

Produkt wielobarwny w oprawie prostej:

Styl zakopiański Stanisława Witkiewicza, Drukarnia Skleniarz Włodzimierz Skleniarz

 

Produkt wielobarwny w oprawie złożonej:

Samurai-Amour & Art. Sylwia Makris, Edica Sp. z o.o.

 

Produkt jedno- lub dwubarwny w oprawie prostej:

„What if? A co, gdyby?”, Drukarnia Pozkal Sp. z o.o. Sp.k

 

Produkt jedno- lub dwubarwny w oprawie złożonej:

H.C. Andersen, Drukarnia Skleniarz Włodzimierz Skleniarz

 

Produkt informacyjno-reklamowy:

Chronariak Collector Box, Takt Sp. z o.o.

 

Czasopismo wielobarwne:

MAYO line "Mayones Guitars&Basses, Drukarnia WL Sp. z o.o.

 

Opakowanie z nadrukiem:

Opakowanie kaszerowane "2 Masters" dla Dictador Sp. z o.o., Takt Sp. z o.o.

 

Kalendarz:

Kalendarz Tinta i przyjaciele, Drukarnia TINTA Zbigniew Szymański

 

Etykieta:

Nalewka Wiśniowa "Etyfleksówka", Etyflex Sp. z o.o.

 

Nagrodę „DIAMENTOWEGO GRYFA 2020” otrzymują trzykrotni laureaci nagrody „Złotego Gryfa”. W tym roku są to firmy:

 

  1. Drukarnia Pozkal Sp. z o.o. Sp.k
  2. Drukarnia Skleniarz Włodzimierz Skleniarz
  3. Takt Sp. z o.o.

 

Przyznane nagrody zostaną wręczone w czasie przyszłorocznej Gali przełożonego Balu w dniu 12 czerwca 2021 roku.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Witamy w roku drupy 2024…

Trudno w to uwierzyć. Po ośmioletniej przerwie w tym roku targi drupa ponownie odbędą się w Düsseldorfie. Oczekiwania są wielkie, ale w branży wciąż niewiele słychać.

 

Jeśli pamiętacie, jakie było typowe „uczucie mrowienia” w okresach poprzedzających poprzednie drupy w ostatnich latach, w porównaniu z tą drupą jest ono właściwie prawie zerowe. „Działanie jak zwykle” jest na porządku dziennym i tak postępują firmy. Niewiele już firm zaprasza przedstawicieli mediów na dobrze zorganizowane i merytoryczne konferencje prasowe i prezentacje z odpowiednim wyprzedzeniem przed targami, aby zaprezentować wspaniałe wieści o nowych produktach. Oszczędza to wysiłek organizacyjny, a przede wszystkim koszty podróży.

Reklama

Ankieta

Czy wojna na Ukrainie ma wpływ na działalność Twojej firmy?

Tak, ma zdecydowany wpływ
Tak, ma umiarkowany wpływ
Trudno stwierdzić
Nie, nie ma wpływu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty