Kalendarium

25-29.09.2018 · Polagra-Tech

1.10.2018 · Art of Color

1-4.10.2018 · Taropak, Poznań

1-4.10.2018 · 4PrintWeek, Poznań

Eizo Pin-Up 2010

Data publikacji: październik 2010

 

Co wspólnego mają ze sobą: monitor, kalendarz i zdjęcie rentgenowskie? Odpowiedź brzmi: „Pin-Up 2010”, opracowany przez niemiecką agencję reklamową Butter na zlecenie Eizo. Od maja tego roku, kiedy to kalendarz wyróżniono nagrodą „The One Show Pencil Awards”, stale rośnie zainteresowanie tym nietypowym produktem.

 
© Eizo

Po zaskakującym sukcesie kalendarza Eizo, firma planuje kontynuację swojego pomysłu i stworzenie kalendarza na kolejny rok – oczywiście ze zdjęciami rentgenowskimi, stylizowanymi na fotografie erotyczne. Konkurs „The One Show Pencil Awards” zorganizowany został przez One Club – amerykańską organizację non-profit, która nagradza wyróżniające się prace w sektorze reklamy.

Głównym założeniem koncepcji kalendarza było wzbudzenie większego zainteresowania względem specjalistycznych i technologicznie zaawansowanych monitorów Eizo, służących do diagnozy zdjęć rentgenowskich. Co prawda, grupa odbiorców, do której kierowane są tego typu produkty, jest stosunkowo mała, nie mniej jednak kalendarz przyciągnął uwagę osób również spoza środowiska medycznego, co zwiększyło zainteresowanie Eizo jako producentem monitorów dla różnych branż, w tym poligrafii. Nie tylko lekarze zapragnęli mieć rentgenowskie pin-up girls na swojej ścianie.

Wyjątkowość kalendarza polega na niezwykle wysokiej ostrości zdjęć, które pozwalają dostrzec każdy detal. Obraz ma wyglądać dokładnie tak, jak na profesjonalnym monitorze. Należy jednak zaznaczyć, że modelki, ukazane na zdjęciach, to zwykłe… animacje komputerowe, oczywiście stworzone na ekranie monitora. Bardzo sprytnie!      

 
Klient:
Avnet Technology Solutions GmbH, Nettetal, Niemcy
 
Odpowiedzialny:
Klaus Caspers, Marketing Director Eizo
 
Agencja:
Butter. Agentur für Werbung GmbH, Düsseldorf, Niemcy
 
Kreacja:
Executive CD: Matthias Eickmeyer
Kreacja: Nadine Schlichte
Illustrator/CGI: Carsten Mainz
Tekst: Reinhard Henke
 
Konsultacja:
Szef consultingu: Oliver Lehnen
Dyrektor: Anna Dankert
Konsultant: Till Emken
Produkcja: Lars Schlentzek
« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Przyszłość druku

We wrześniu zebrał się zespół ekspertów drupy, składający się z osobistości świata poligrafii: właścicieli firm, naukowców i analityków. Centralnym punktem rozmów było zagadnienie „PRINT 2030 – 2.0”. Określono dziesięć trendów, które będą miały wpływ na branżę. Analizowano również jak wdrożyć te zdefiniowane i precyzyjnie określone procesy w życie drukarń, tak aby firmy podążały drogą druku przyszłości.

Reklama

Ankieta

Czy poligrafia ma już kryzys za sobą?

Jest zdecydowanie lepiej
Ciągle jest ciężko
Najgorsze jeszcze przed nami
W ogóle nie doświadczyliśmy kryzysu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty