Kalendarium

19-22.03.2024 · Fespa, Amsterdam

19-21.03.2024 · LogiMat, Stuttgart

28.05-07.06.2024 · drupa, Düsseldorf

03-05.09.2024 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Rozwój Antalis. Nowe portfolio papierów ozdobnych

© Antalis

Firma Antalis ogłosiła nabycie portfolio legendarnych marek takich jak Conqueror, Curious Collection, Keaykolour, Pop’Set i Rives od swojego historycznego dostawcy Arjowiggins Scotlan, który przeszedł w proces likwidacji we wrześniu tego roku.

W połączeniu z marką Olin pozyskanie tych marek świadczy o zaangażowaniu firmy Antalis w kontynuację rozwoju gamy wysokojakościowych papierów ozdobnych w kluczowych kategoriach, jakimi są kreatywne materiały reklamowe, materiały publikacyjne, okładki, produkty ozdobne, papiery firmowe, kartony specjalne i wysokiej jakości opakowania, kolorowe papiery offsetowe, etykiety, zaproszenia i koperty.

Xavier Jouvet dyrektor Antalis Group Papers powiedział, że cieszy się iż Antalis zapewni długoterminową przyszłość kultowych marek. Dodał również, że obecnie firma pracuje nad przywróceniem ich dawnej świetności, kładąc duży nacisk na jakość produktów oraz poziom serwisu logistycznego. Antalis zapewnia, że w połączeniu z asortymentem zgromadzonym w lokalnych magazynach może zapewnić większość zapotrzebowania klientów, zanim firma przejdzie na nowe źródła zaopatrzenia w I kwartale 2023 r.

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Witamy w roku drupy 2024…

Trudno w to uwierzyć. Po ośmioletniej przerwie w tym roku targi drupa ponownie odbędą się w Düsseldorfie. Oczekiwania są wielkie, ale w branży wciąż niewiele słychać.

 

Jeśli pamiętacie, jakie było typowe „uczucie mrowienia” w okresach poprzedzających poprzednie drupy w ostatnich latach, w porównaniu z tą drupą jest ono właściwie prawie zerowe. „Działanie jak zwykle” jest na porządku dziennym i tak postępują firmy. Niewiele już firm zaprasza przedstawicieli mediów na dobrze zorganizowane i merytoryczne konferencje prasowe i prezentacje z odpowiednim wyprzedzeniem przed targami, aby zaprezentować wspaniałe wieści o nowych produktach. Oszczędza to wysiłek organizacyjny, a przede wszystkim koszty podróży.

Reklama

Ankieta

Czy wojna na Ukrainie ma wpływ na działalność Twojej firmy?

Tak, ma zdecydowany wpływ
Tak, ma umiarkowany wpływ
Trudno stwierdzić
Nie, nie ma wpływu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty