Kalendarium

19-22.03.2024 · Fespa, Amsterdam

19-21.03.2024 · LogiMat, Stuttgart

28.05-07.06.2024 · drupa, Düsseldorf

03-05.09.2024 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Visual PressSupport

Visual PressSupport umożliwia formy wymiany informacji z wartością dodaną i znacznie upraszcza komunikację zarówno dla użytkowników, jak i techników infolinii. 

W czasach restrykcji i ograniczeń dotyczących podróżowania firma Koenig & Bauer wprowadziła do swojej oferty usługę Visual PressSupport, umożliwiające zdalną formę wsparcia swoich klientów. To cyfrowe narzędzie umożliwia wysyłanie obrazów lub filmów i znacznie upraszcza komunikację zarówno dla użytkowników, jak i techników infolinii. Pracownik infolinii widzi dokładnie to, co widzi operator podczas pracy z maszyną drukującą, dzięki czemu uzyskuje szybszy i pełniejszy przegląd sytuacji. Eliminuje to potrzebę długich opisów i zmniejsza ryzyko nieporozumień w porównaniu do zwykłej rozmowy telefonicznej.

Przede wszystkim, dzięki zdalnemu rozwiązaniu firma ma możliwość zorganizowania szkoleń online ze szczegółowymi instrukcjami dla lokalnych techników serwisu, które pozwala zaprezentować ważne aspekty instalacji i uruchomienia maszyn. Za pośrednictwem Visual PressSupport specjalista może kierować operatorów na miejscu, uzyskując przegląd konkretnych komponentów w postaci nieruchomych obrazów lub filmów. W ten sposób może on odpowiednio kierować działaniem operatorów w celu dokładniejszego sprawdzenia wskazanych elementów lub dalszych korekt, na przykład poprzez zaznaczenie szczegółów na obrazie lub na zrzucie ekranu. W przypadku zgłoszenia przez użytkownika konkretnych problemów, np zagniecenia arkusza w urządzeniu odwracającym, technicy mają możliwość zobaczenia arkuszy i niektórych elementów mechanicznych za pośrednictwem Visual PressSupport, dzięki czemu mogą bez wahania określić problem, jakim może być m.in. nieprawidłowe ustawienie chwytaka.

Visual PressSupport ugruntowało swoją pozycję jako sprawdzone narzędzie podczas świadczenia usług w przypadku arkuszowych maszyn offsetowych. Oprócz Koenig & Bauer Sheetfed jest on również używany w innych sektorach, na przykład w maszynach i urządzeniach z jednostek biznesowych Digital & Webfed, Coding i MetalPrint.

Aby skorzystać z z usługi Visual PressSupport, wystarczy posiadać urządzenie z systemem Android lub iOS, dostęp do Internetu i opcjonalnie zestaw słuchawkowy. Należy również pamiętać o wcześniejszej instalacji aplikacji Visual Support.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Witamy w roku drupy 2024…

Trudno w to uwierzyć. Po ośmioletniej przerwie w tym roku targi drupa ponownie odbędą się w Düsseldorfie. Oczekiwania są wielkie, ale w branży wciąż niewiele słychać.

 

Jeśli pamiętacie, jakie było typowe „uczucie mrowienia” w okresach poprzedzających poprzednie drupy w ostatnich latach, w porównaniu z tą drupą jest ono właściwie prawie zerowe. „Działanie jak zwykle” jest na porządku dziennym i tak postępują firmy. Niewiele już firm zaprasza przedstawicieli mediów na dobrze zorganizowane i merytoryczne konferencje prasowe i prezentacje z odpowiednim wyprzedzeniem przed targami, aby zaprezentować wspaniałe wieści o nowych produktach. Oszczędza to wysiłek organizacyjny, a przede wszystkim koszty podróży.

Reklama

Ankieta

Czy wojna na Ukrainie ma wpływ na działalność Twojej firmy?

Tak, ma zdecydowany wpływ
Tak, ma umiarkowany wpływ
Trudno stwierdzić
Nie, nie ma wpływu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty