Kalendarium

19-22.03.2024 · Fespa, Amsterdam

19-21.03.2024 · LogiMat, Stuttgart

28.05-07.06.2024 · drupa, Düsseldorf

03-05.09.2024 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Kalendarz z pudełka. Design z kartonem Sappi.

Data publikacji: kwiecień 2013
 

Holenderski projektant Philip Stroomberg swoją ostatnią pracą pokazuje, że na tradycyjny kalendarz z odrywanymi kartkami można spojrzeć w zupełnie nowy sposób. Do wykonania tej pracy użył wysokiej klasy kartonu marki Sappi.

 

Kalendarz składa się z kilkuset małych prostokątów, które zostały wycięte z kartonu Sappi Algro Design i ułożone w sześciu rzędach spiętych specjalnymi śrubami. Stroomberg zaprojektował także wykonane z tego samego kartonu sześcienne pudełko, które idealnie przylega do kalendarza, chroniąc go podczas transportu. Opakowanie jest złożone jak origami bez użycia kleju, co sprawia, że przy podniesieniu wieka reszta konstrukcji rozkłada się i zamiast wyciągać kalendarz z pudełka, wystarczy go po prostu podnieść. „Oszałamiający projekt Stroomberga wyróżnia się na tle wszystkich innych kalendarzy, jakie do tej pory widzieliśmy” – stwierdził Lars Scheidweiler, Product Group Manager Rigid Packaging, Sappi. Algro Design, który posłużył do wykonania projektu, to powlekany karton produkowany z pierwotnych włókien drzewnych. Jego główną zaletą jest wysoki poziom białości, ale za wyborem podłoża przemawia także odporność na działania światła oraz gładka powierzchnia. The Cube Calendar zdobył w zeszłym roku srebrny medal w kategorii Grafika i Design Reklamowy konkursu A’Design Award and Competition. Jest to organizowany od trzech lat międzynarodowy konkurs designerski, do którego można zgłaszać projekty w aż 80 kategoriach. 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Witamy w roku drupy 2024…

Trudno w to uwierzyć. Po ośmioletniej przerwie w tym roku targi drupa ponownie odbędą się w Düsseldorfie. Oczekiwania są wielkie, ale w branży wciąż niewiele słychać.

 

Jeśli pamiętacie, jakie było typowe „uczucie mrowienia” w okresach poprzedzających poprzednie drupy w ostatnich latach, w porównaniu z tą drupą jest ono właściwie prawie zerowe. „Działanie jak zwykle” jest na porządku dziennym i tak postępują firmy. Niewiele już firm zaprasza przedstawicieli mediów na dobrze zorganizowane i merytoryczne konferencje prasowe i prezentacje z odpowiednim wyprzedzeniem przed targami, aby zaprezentować wspaniałe wieści o nowych produktach. Oszczędza to wysiłek organizacyjny, a przede wszystkim koszty podróży.

Reklama

Ankieta

Czy wojna na Ukrainie ma wpływ na działalność Twojej firmy?

Tak, ma zdecydowany wpływ
Tak, ma umiarkowany wpływ
Trudno stwierdzić
Nie, nie ma wpływu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty