Kalendarium

20-23.04.2021 · drupa on-line

18-20.05.2021 · Viscom, Duesseldorf

22-24.06.2021 · InPrint, Monachium

12-15.09.2021 · Fespa, Amsterdam

21-24.09.2021 · Labelexpo, Bruksela

Czas na automatyzację

W celu pozyskania sprzętu firma Bluejet skorzystała z oferty firmy LFP Industrial Solutions, będącej polskim dystrybutorem oraz integratorem przemysłowych urządzeń cyfrowych.

© LFP Industrial

Firma Bluejet poszerzyła swój park maszyn o maszynę drukującą firmy Durst RHO 2500 wraz z całą zautomatyzowaną linią produkcyjną obejmującą automatyczny podajnik i odbiornik, co pozwoliło jej znacząco usprawnić procesy produkcyjne.

 

Bluejet, producent całościowych rozwiązań brandingu, od niespełna dwóch dekad z powodzeniem zajmuje się produkcją ekspozytorów, shelfstopperów, etykiet podłogowych, opakowań, listew cenowych, zawieszek, owijek, oraz autorskich chronionych patentami rozwiązań standów w systemach EasyStand i QuickDisplay. Drukarnia dokłada wszelkich starań, by procesy produkcyjne odbywały się w poszanowaniu środowiska naturalnego i jego zasobów. Pozyskując materiały szczególną uwagę zwracają na to, by pochodziły one z odpowiednich certyfikowanych źródeł, natomiast dzięki wykorzystywaniu innowacyjnych rozwiązań znacząco ograniczają zużycie energii wykorzystywanej do produkcji.

 

Druk bez ograniczeń

Model RHO 2500 okazał się przełomowym rozwiązaniem dla firmy Bluejet. Zdaniem Piotra Kaczorowskiego, prezesa zarządu Bluejet, rozwiązanie nie tylko usprawnia pracę, ale także zapewnia wysoką jakość wydruków, wyznaczając wysoki standard w przemysłowym druku cyfrowym. Jak podkreśla, wysokie wyniki w zakresie jakości i prędkości osiągane przez maszynę możliwe są dzięki opracowanej przez firmę Durst konstrukcji głowic drukujących. Klienci drukarni cenią sobie także szybką realizację zamówień, co umożliwia pełna automatyzacja maszyny. Co więcej, rozwiązanie umożliwia zadruk szerokiej gamy podłoży i materiałów z roli na rolę i zapewnia szerokie możliwości w realizacji problematycznych zadań, takich jak: druk na polipropylenie kanalikowym, druk na tekturze falistej z roli czy druk na elewacyjnych płytach kompozytowych.

 

Small, Medium i Large

Oprócz zupełnie nowego designu, maszyna oferuje wiele korzyści, po opcję posiadania systemu podającego, aż po możliwości druku w trybie HR w wysokich rozdzielczościach. Zastosowanie nowoczesnych głowic drukujących 8 pl gwarantuje wysokiej jakości wydruki o zadowalającej ostrości. RHO 2500 daje możliwość równoczesnego drukowania na dwóch osobnych ścieżkach, z kolei modułowy system trzech różnych wersji umożliwia elastyczną konfigurację urządzenia, z szansą jego rozbudowy w dowolnym momencie. Wersja Small składa się z sześciu rzędów głowic, wersja Medium posiada ich osiem, z kolei największa wersja Large dysponuje aż dziesięcioma. Firma Durst zadbała też o ergonomię obsługi - model RHO 2500 oferuje bezpieczny system identyfikacji wkładu atramentu oraz zewnętrzną kamerę zapewniającą pełną kontrolę wydruku podczas pracy na ekranie monitora. Dodatkową zaletą jest oprogramowanie - model RHO 2500 wyposażono w najnowsze wersje Durst Workflow (inteligentne rozwiązanie do zarządzania drukiem) oraz Durst Analytics (rozbudowane narzędzie do monitorowania, gromadzenia wszelkich statystyk pracy oraz danych produkcyjnych). Są one w pełni kompatybilne z całym ekosystemem marki Durst opartym na Web2Print.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Media w czasach koronawirusa...

Kryzys koronawirusowy dotarł do świata mediów. Co prawda jest wystarczająco dużo do relacjonowania, i nie tylko w tematach ekonomicznych, ale i cyfryzacja postępuje bardzo szybko, jak i również związany z nią rodzaj i forma przekazywania informacji. Czy będziemy chcieli przyzwyczaić się do tego nowego świata mediów? Ze względu na obwarowania rządowe, tylko telewizja publiczna lub krajowe agencje prasowe, mogą uczestniczyć w rządowych konferencjach prasowych, a za pośrednictwem tych kanałów mogą zadawać pytania osoby z innych mediów. Niektórym to bardzo na rękę… Można zasadnie zadać pytanie o czynnik filtrujący.

Reklama

Ankieta

Czy poligrafia ma już kryzys za sobą?

Jest zdecydowanie lepiej
Ciągle jest ciężko
Najgorsze jeszcze przed nami
W ogóle nie doświadczyliśmy kryzysu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty