Kalendarium

19-22.03.2024 · Fespa, Amsterdam

19-21.03.2024 · LogiMat, Stuttgart

28.05-07.06.2024 · drupa, Düsseldorf

03-05.09.2024 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Bardziej zielona technologia

Firma Heidelberg dołączyła do stowarzyszenia 4evergreen, podkreślając tym samym swoje zaangażowanie w tworzenie technologii przyjaznych dla środowiska.

© Heidelberger Druckmaschinen

Firma Heidelberger Druckmaschinen została członkiem międzynarodowego stowarzyszenia 4evergreen, który promuje efektywne wykorzystanie zasobów i zrównoważony rozwój w branży opakowań. Dołączając do stowarzyszania firma podkreśla swoje zaangażowanie w opracowywanie i tworzenie produktów oraz technologii przyjaznych dla środowiska. „Od wielu lat firma Heidelberg promuje inicjatywy związane z ochroną środowiska i zrównoważonym rozwojem. Chcemy dalej rozwijać i ulepszać nasze usługi pod względem możliwości recyklingu i wykorzystania zasobów” - mówi Rainer Hundsdörfer, dyrektor generalny firmy Heidelberg. Jak podkreśla, efektywne wykorzystanie energii, oszczędzanie zasobów czy redukcja emisji to kluczowe aspekty podczas produkcji i eksploatacji maszyn drukujących. Zrównoważony rozwój jest kluczowym elementem strategii biznesowej realizowanej przez firmę Heidelberg. Pod uwagę brany jest każdy etap cyklu życia produktu - od projektowania i produkcji, poprzez eksploatację przez klienta, po recykling lub utylizację. 4evergreen to stowarzyszenie łączące członków przemysłu z całego łańcucha wartości opakowań opartych na włóknach, od producentów papieru i tektury do producentów opakowań, sprzedawców detalicznych, dostawców technologii i materiałów, a także firmy zbierające i sortujące odpady. Jego celem jest zapewnienie holistycznego podejścia do optymalizacji zrównoważonego rozwoju i cyrkularności cyklu życia opakowań z włókien. Członkami stowarzyszenia są firmy takie jak Nestlé, Danone, Mars, Stora Enso, Smurfit Kappa, Sappi, Metsä Board, UPM, Mayr-Melnhof Group, Mondi, Kotkamills, BillerudKorsnäs, Huhtamäki, SIG, Tetra Pak, Elopak, Schur Group, Leonhard Kurz, AR Packaging, Baumer, Sonoco i wielu innych.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Witamy w roku drupy 2024…

Trudno w to uwierzyć. Po ośmioletniej przerwie w tym roku targi drupa ponownie odbędą się w Düsseldorfie. Oczekiwania są wielkie, ale w branży wciąż niewiele słychać.

 

Jeśli pamiętacie, jakie było typowe „uczucie mrowienia” w okresach poprzedzających poprzednie drupy w ostatnich latach, w porównaniu z tą drupą jest ono właściwie prawie zerowe. „Działanie jak zwykle” jest na porządku dziennym i tak postępują firmy. Niewiele już firm zaprasza przedstawicieli mediów na dobrze zorganizowane i merytoryczne konferencje prasowe i prezentacje z odpowiednim wyprzedzeniem przed targami, aby zaprezentować wspaniałe wieści o nowych produktach. Oszczędza to wysiłek organizacyjny, a przede wszystkim koszty podróży.

Reklama

Ankieta

Czy wojna na Ukrainie ma wpływ na działalność Twojej firmy?

Tak, ma zdecydowany wpływ
Tak, ma umiarkowany wpływ
Trudno stwierdzić
Nie, nie ma wpływu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty