Kalendarium

19-22.03.2024 · Fespa, Amsterdam

19-21.03.2024 · LogiMat, Stuttgart

28.05-07.06.2024 · drupa, Düsseldorf

03-05.09.2024 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Jakość nadruku na wyrobach skórzanych

Maszynyz serii GTX, w tym m.in. GTX, GTXpro oraz GTXpro BULK, oferują zadruk na wyrobach skórzanych.

Oprócz znanego od dawna drukowania na bawełnie i niedawno wprowadzonej możliwości drukowania na ciemnym poliestrze firma Brother postanowiła również umożliwić drukowanie na wyrobach skórzanych. Zgodnie z mottem firmy ,,Jedna drukarka - nieograniczone możliwości’’ wymienione powyżej trzy zupełnie różne materiały mogą być teraz drukowane w wysokiej rozdzielczości na wszystkich drukarkach z serii GTX, w tym m.in. GTX, GTXpro oraz GTXpro BULK. Fakt, że użytkownicy mogą drukować na wszystkich tych materiałach za pomocą jednego systemu, bez konieczności wymiany atramentu lub dokonywania skomplikowanych zmian w samej drukarce, sprawia, że jest to szczególnie cenna funkcja dla wszystkich użytkowników serii Brother GTX. Pozwala to na rozszerzenie asortymentu produktów bez konieczności dokonywania dużych inwestycji. Druk może być wykonany na surowcu do produkcji butów, toreb itp. Oczywiście gotowe przedmioty, takie jak plecaki, czy paski również mogą zostać wzbogacone o fotorealistyczny druk czterokolorowy. W zależności od preferencji klienta istnieje możliwość wyboru pomiędzy dwoma rodzajami utrwalenia. Oferowane jest utrwalenie matowe i błyszczące, a do samego początkowego opracowania konieczna jest tylko jedna obróbka wstępna.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Witamy w roku drupy 2024…

Trudno w to uwierzyć. Po ośmioletniej przerwie w tym roku targi drupa ponownie odbędą się w Düsseldorfie. Oczekiwania są wielkie, ale w branży wciąż niewiele słychać.

 

Jeśli pamiętacie, jakie było typowe „uczucie mrowienia” w okresach poprzedzających poprzednie drupy w ostatnich latach, w porównaniu z tą drupą jest ono właściwie prawie zerowe. „Działanie jak zwykle” jest na porządku dziennym i tak postępują firmy. Niewiele już firm zaprasza przedstawicieli mediów na dobrze zorganizowane i merytoryczne konferencje prasowe i prezentacje z odpowiednim wyprzedzeniem przed targami, aby zaprezentować wspaniałe wieści o nowych produktach. Oszczędza to wysiłek organizacyjny, a przede wszystkim koszty podróży.

Reklama

Ankieta

Czy wojna na Ukrainie ma wpływ na działalność Twojej firmy?

Tak, ma zdecydowany wpływ
Tak, ma umiarkowany wpływ
Trudno stwierdzić
Nie, nie ma wpływu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty