Kalendarium

20-23.04.2021 · drupa on-line

18-20.05.2021 · Viscom, Duesseldorf

22-24.06.2021 · InPrint, Monachium

12-15.09.2021 · Fespa, Amsterdam

21-24.09.2021 · Labelexpo, Bruksela

Co nas wyróżnia?

1. Ukazujemy aktualne trendy i tendencje rynkowe - jako, że rynek funkcjonuje na różnych poziomach staramy się dotykać szerokiego spektrum tematów – od biznesu, zmian personalnych po drobne, ale często istotne nowinki techniczne i usprawnienia wprowadzane w maszynach.
2. Zamieszczamy mniej tekstów czysto technicznych, koncentrujemy się na prezentacji nowości produktowych, firm i wydarzeń branżowych.
3. Jesteśmy magazynem opiniotwórczym, wskazujemy problemy, analizujemy i pokazujemy najlepsze rozwiązania.
4. Jesteśmy wszędzie tam gdzie dzieje się coś istotnego dla branży poligraficznej, mediów cyfrowych i wydawnictw - jeste¬śmy OSOBIŚCIE (również na imprezach międzynarodowych), co pozwala informować o pewnych rzeczach pełniej i z wyprze¬dzeniem.
5. Magazyn PRINT & PUBLISHING jako pierwszy na rynku zaoferował atrakcyjną i nowoczesną szatę graficzną, będącą wyznacznikiem dla innych pism branżowych.
6. Jesteśmy otwarci na współpracę dziennikarską i reklamową – oferujemy kreatywne rozwiązania, a także pomoc w zakresie przygotowania materiałów reklamowych i redakcyjnych.
7. Nakład 6000 egzemplarzy - badania wykazują, iż ponad 80% naszego nakładu czyta więcej niż jedna osoba, co daje min. 10.000 odbiorców przekazu reklamowego. Co najważ¬niejsze dzięki profilowi magazynu docieramy do osób decyzyj¬nych w przedsiębiorstwach.
8. Dystrybucja PRINT & PUBLISHING to w ponad 80% prenumerata – większość w redakcji + kolporterzy: RUCH, KOLPORTER, PRASA DO DOMU, Garmond Press S.A., GLM Gajewski & Morawski Sp. j. Ponadto nasz magazyn dostępny jest w sieci oddziałów firmy Reprograf, a dodatkowo dystrybucja odbywa się przy okazji różnych konferencji, targów, prezen-tacji i imprez branżowych itp., oczywiście przy zwiększonym wówczas nakładzie.

Komentarz miesiąca

Media w czasach koronawirusa...

Kryzys koronawirusowy dotarł do świata mediów. Co prawda jest wystarczająco dużo do relacjonowania, i nie tylko w tematach ekonomicznych, ale i cyfryzacja postępuje bardzo szybko, jak i również związany z nią rodzaj i forma przekazywania informacji. Czy będziemy chcieli przyzwyczaić się do tego nowego świata mediów? Ze względu na obwarowania rządowe, tylko telewizja publiczna lub krajowe agencje prasowe, mogą uczestniczyć w rządowych konferencjach prasowych, a za pośrednictwem tych kanałów mogą zadawać pytania osoby z innych mediów. Niektórym to bardzo na rękę… Można zasadnie zadać pytanie o czynnik filtrujący.

Reklama

Ankieta

Czy poligrafia ma już kryzys za sobą?

Jest zdecydowanie lepiej
Ciągle jest ciężko
Najgorsze jeszcze przed nami
W ogóle nie doświadczyliśmy kryzysu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty