Kalendarium

19-22.03.2024 · Fespa, Amsterdam

19-21.03.2024 · LogiMat, Stuttgart

28.05-07.06.2024 · drupa, Düsseldorf

03-05.09.2024 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Wyróżnienie dla Stora Enso

CDP to organizacja non-profit, prowadząca globalny program informacyjny skierowany do inwestorów, przedsiębiorców, włodarzy miast, regionów i krajów, wspierający ich w zarządzaniu celami środowiskowymi.

© Stora Enso

Firma Stora Enso po raz drugi uzyskała tytuł Supplier Engagement Leader, przyznawany za zaangażowanie w przeciwdziałanie globalnemu ociepleniu ze strony CDP - organizacji non-profit, zajmującej się problematyką zrównoważonego rozwoju i wspierającej przedsięwzięcia z nią związane. Ogłoszony na początku marca ranking CDP Supplier Engagement Rating (SER) uwzględnia szereg parametrów, pozwalających na ocenę efektywności działań danego przedsiębiorstwa bądź organizacji w zapobieganiu zmianom klimatycznym. Tym razem status „Leader” otrzymało 8% wszystkich firm spośród tych, które wypełniły specjalny kwestionariusz, dotyczący podejmowanych przez nie działań klimatycznych w 2020 roku. Ambicją firmy jest oferowanie jeszcze przed rokiem 2050 wyłącznie produktów i rozwiązań w 100% „regenerowalnych”. Zmiany klimatyczne to jeden z trzech głównych obszarów, jakie zostały tu uwzględnione, wraz z bioróżnorodnością i działalnością w obiegu zamkniętym. W ocenie Stora Enso bycie „regenerowalną” oznacza dostarczanie na rynek produktów oraz rozwiązań odnawialnych i zgodnych z zasadami GOZ, przy jednoczesnym zachowaniu bioróżnorodności oraz zbilansowaniu ilości emitowanego i redukowanego z atmosfery dwutlenku węgla. Poza celami długoterminowymi, koncern ogłosił też nowe wytyczne korporacyjne sięgające roku 2030 i zgodne z wytycznymi tzw. „scenariusza 1,5 stopnia”. Do tego czasu firma zamierza obniżyć o 50% bezwzględną emisję gazów cieplarnianych, powstających podczas realizowanych przez nią działań operacyjnych w stosunku do 2019 roku.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Witamy w roku drupy 2024…

Trudno w to uwierzyć. Po ośmioletniej przerwie w tym roku targi drupa ponownie odbędą się w Düsseldorfie. Oczekiwania są wielkie, ale w branży wciąż niewiele słychać.

 

Jeśli pamiętacie, jakie było typowe „uczucie mrowienia” w okresach poprzedzających poprzednie drupy w ostatnich latach, w porównaniu z tą drupą jest ono właściwie prawie zerowe. „Działanie jak zwykle” jest na porządku dziennym i tak postępują firmy. Niewiele już firm zaprasza przedstawicieli mediów na dobrze zorganizowane i merytoryczne konferencje prasowe i prezentacje z odpowiednim wyprzedzeniem przed targami, aby zaprezentować wspaniałe wieści o nowych produktach. Oszczędza to wysiłek organizacyjny, a przede wszystkim koszty podróży.

Reklama

Ankieta

Czy wojna na Ukrainie ma wpływ na działalność Twojej firmy?

Tak, ma zdecydowany wpływ
Tak, ma umiarkowany wpływ
Trudno stwierdzić
Nie, nie ma wpływu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty