Kalendarium

19-22.03.2024 · Fespa, Amsterdam

19-21.03.2024 · LogiMat, Stuttgart

28.05-07.06.2024 · drupa, Düsseldorf

03-05.09.2024 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Podwyżki Flint Group Packaging

Kolejne podwyżki Flint Group Packaging zostaną wprowadzone jeszcze w I kwartale 2022 roku.

© Flint Group

Flint Group Packaging zapowiedziała podwyżki cen wszystkich swoich produktów dla branży opakowań sprzedawanych przez spółki Flexible Packaging, Paper & Board oraz Narrow Web. W związku z licznymi komunikatami informującymi o pogarszających się warunkach na rynku w 2021 roku, grupa nadal odczuwa skutki bezprecedensowego wzrostu kosztów surowców, opakowań, energii i transportu. Wzrost kosztów jest nadal widoczna we wszystkich powyższych kategoriach i nie zapowiada się, aby coś w tym zakresie miało się zmienić w najbliższej przyszłości. „Bezpieczeństwo dostaw jest naszym priorytetem. Dzięki naszej globalnej sieci i programom wydajnościowym jesteśmy w stanie ograniczyć znaczną część ryzyka związanego z kosztami i dostawami. Nadal jednak jesteśmy świadkami kurczącej się podaży i gwałtownego wzrostu kosztów. Pomimo wdrożenia szerokiego zakresu programów efektywnościowych, mających na celu złagodzenie tych warunków, jesteśmy zmuszeni do podniesienia cen” - podkreśla Doug Aldred, dyrektor handlowy Flint Group Packaging. Podwyżki zostaną wprowadzone jeszcze w I kwartale tego roku. Firma przewiduje także zwiększenie dopłat tymczasowych w tym okresie zgodne z zawartymi kontraktami.  

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Witamy w roku drupy 2024…

Trudno w to uwierzyć. Po ośmioletniej przerwie w tym roku targi drupa ponownie odbędą się w Düsseldorfie. Oczekiwania są wielkie, ale w branży wciąż niewiele słychać.

 

Jeśli pamiętacie, jakie było typowe „uczucie mrowienia” w okresach poprzedzających poprzednie drupy w ostatnich latach, w porównaniu z tą drupą jest ono właściwie prawie zerowe. „Działanie jak zwykle” jest na porządku dziennym i tak postępują firmy. Niewiele już firm zaprasza przedstawicieli mediów na dobrze zorganizowane i merytoryczne konferencje prasowe i prezentacje z odpowiednim wyprzedzeniem przed targami, aby zaprezentować wspaniałe wieści o nowych produktach. Oszczędza to wysiłek organizacyjny, a przede wszystkim koszty podróży.

Reklama

Ankieta

Czy wojna na Ukrainie ma wpływ na działalność Twojej firmy?

Tak, ma zdecydowany wpływ
Tak, ma umiarkowany wpływ
Trudno stwierdzić
Nie, nie ma wpływu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty