Kalendarium

19-22.03.2024 · Fespa, Amsterdam

19-21.03.2024 · LogiMat, Stuttgart

28.05-07.06.2024 · drupa, Düsseldorf

03-05.09.2024 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Heidelberg HD4You

 Wiosną 2021 roku firma Heidelberg podzieli się swoją wiedzą na temat opakowań i innowacyjnymi nowymi produktami podczas trzech webinariów.

© Heidelberg

Heidelberger Druckmaschinen uruchamia wiosenną serię trzech webinarów pod hasłem HD4You, dotyczących trendów w druku opakowań. Platforma będzie okazją do zaprezentowania najnowszych rozwiązań firmy i zapewnienia klientom interaktywnej formy spotkania. Pierwszy bezpłatny webinar z hasłem „Niezawodna i wydajna produkcja opakowań” odbędzie się 4 marca 2021 roku o godzinie 9:00 oraz o godzinie 16:00, i będzie dotyczyć automatyzacji produkcji składanych kartonów. Następnie uczestnicy będą mogli zadawać pytania dotyczące tematów przepływu prac, rozwiązań maszynowych i postpressu, bezpośrednio do ekspertów w trzech różnych sesjach. Drugie webinarium odbędzie się 25 marca pod hasłem „Rozszerz swoją działalność o produkcję opakowań”. Uczestnicy dowiedzą się, w jaki sposób istniejąca drukarnia akcydensowa może rozpocząć produkcję drukowanych kartonów składanych. Trzecie spotkanie odbędzie się 27 kwietnia i dotyczyć będzie zagadnienia „Jednoprzebiegowych aplikacji specjalnych w opakowaniach”, czyli wydajnych sposobów na produkcję składanych kartonów z efektami specjalnymi w jednym przejściu.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Witamy w roku drupy 2024…

Trudno w to uwierzyć. Po ośmioletniej przerwie w tym roku targi drupa ponownie odbędą się w Düsseldorfie. Oczekiwania są wielkie, ale w branży wciąż niewiele słychać.

 

Jeśli pamiętacie, jakie było typowe „uczucie mrowienia” w okresach poprzedzających poprzednie drupy w ostatnich latach, w porównaniu z tą drupą jest ono właściwie prawie zerowe. „Działanie jak zwykle” jest na porządku dziennym i tak postępują firmy. Niewiele już firm zaprasza przedstawicieli mediów na dobrze zorganizowane i merytoryczne konferencje prasowe i prezentacje z odpowiednim wyprzedzeniem przed targami, aby zaprezentować wspaniałe wieści o nowych produktach. Oszczędza to wysiłek organizacyjny, a przede wszystkim koszty podróży.

Reklama

Ankieta

Czy wojna na Ukrainie ma wpływ na działalność Twojej firmy?

Tak, ma zdecydowany wpływ
Tak, ma umiarkowany wpływ
Trudno stwierdzić
Nie, nie ma wpływu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty