Kalendarium

30.01-02.02.2024 · RemaDays, Nadarzyn

19-22.03.2024 · Fespa, Amsterdam

19-21.03.2024 · LogiMat, Stuttgart

28.05-07.06.2024 · drupa, Düsseldorf

03-05.09.2024 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Luxe Pack Monako 2023. Scodix wspiera zrównoważony rozwój

© Scodix

Scodix oficjalnie ogłosił swój udział w Luxe Pack Monaco, oświadczając również, że głównym celem, realizowanym przez firmę na targach, będzie wspieranie marek w osiąganiu celów zrównoważonego rozwoju, przy jednoczesnym budowaniu platformy do tworzenia luksusowych opakowań dla swoich klientów.

Firma zademonstruje zrównoważone efekty zdobienia dla wysokiej klasy opakowań. Scodix oferuje wyjątkowy zestaw narzędzi, które umożliwiają markom osiągnięcie bezprecedensowego poziomu luksusu i personalizacji, wcześniej uważanego za ekonomicznie nieosiągalny dla większości marek. Wszystko to dzięki wiodącej na rynku szerokiej gamie możliwości zdobienia, jakości SHD oraz niezależnie zweryfikowanemu zrównoważonemu procesowi. Scodix ma potencjał, aby zmienić wrażenia konsumentów, jednocześnie zapewniając opłacalność dla środowiska.

The Glamorous Grimaldi Forum
Scodix zaprezentuje swoje osiągnięcia oraz liczne certyfikaty w zakresie nadających się do recyklingu zdobień oraz najniższego ryzyka dla zmian klimatycznych zilustrowanych oceną cyklu życia (LCA) procesu Scodix w porównaniu z tradycyjnymi procesami. Prezentowane próbki produktów posłużą jako przekonująca demonstracja niezwykłych możliwości wykończeniowych narzędzi firmy. Scodix zademonstruje również namacalne dowody na znaczne korzyści dla środowiska wynikające z jego procesu, w tym imponującą 85 procentową redukcję emisji CO2e (ekwiwalentu CO2), prawie 85 procentowy spadek zużycia paliw kopalnych oraz 80 procentową redukcję zużycia wody na arkusz B1 dla nakładów od 1 do 100 000 arkuszy. Przytoczone wyniki niezaprzeczalnie podkreślają niezachwiane zaangażowanie Scodix we wspieranie marek świadomych ekologicznie oraz w umożliwianie im zmniejszenia śladu ekologicznego przy jednoczesnym zwiększeniu wpływu na wrażenia klientów.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

W trybie kryzysowym...

Drodzy Czytelnicy... Czy coś zauważyliście? Tak, przechodzimy od jednego kryzysu do kolejnego... dwa lata temu covid miał Świat całkowicie pod kontrolą, teraz tematem numer jeden jest inwazja wojsk rosyjskich na Ukrainę. Głęboko nieludzki akt próby przejęcia władzy, którego konsekwencje Europa odczuwać będzie przez bardzo długi czas. Stawiane są znów stare mury... a do tego znowu stare lęki. I jak to często bywa, ludność cywilna cierpi… na Ukrainie z powodu skutków ataków, a w Rosji z powodu sankcji. Ubogich zawsze dosięga najbardziej... I niestety, jak widzieliśmy, może się to zdarzyć bardzo szybko.

Reklama

Ankieta

Czy wojna na Ukrainie ma wpływ na działalność Twojej firmy?

Tak, ma zdecydowany wpływ
Tak, ma umiarkowany wpływ
Trudno stwierdzić
Nie, nie ma wpływu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty