Kalendarium

19-22.03.2024 · Fespa, Amsterdam

19-21.03.2024 · LogiMat, Stuttgart

28.05-07.06.2024 · drupa, Düsseldorf

03-05.09.2024 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Strategiczny rozwój. Posiedzenie zarządu Heidelberga

 

Marcus A. Wassenberg, dyrektor finansowy, na tegorocznym wirtualnym walnym zgromadzeniu.

© Heidelberg

 

Tegoroczne obrady zarządu Heidelberga za rok budżetowy 2021/20222 odbyły się w trybie zdalnym. Podczas spotkania omówiono strategię spółki, zestawienia finansowe za ubiegły rok oraz przyszłość firmy.

 

Dr Ludwin Monz, prezes zarządu, podkreślił, że kluczową kwestią dotyczącą przyszłości firmy jest równowaga między niezachwianym rozwojem tego, co już istnieje, a rozwojem nowych form działalności. Jednym z celów przedsiębiorstwa jest utrzymanie pozycji lidera także w przyszłości. Potencjał firmy wyraża się w opracowywanych przez nią wielowymiarowych technologiach i rozbudowanych możliwościach innowacji produktu.

 

Stabilny rozwój

Wyniki uzyskane w poprzednich latach stwarzają dogodne warunki do dalszego rozwoju. Obecny portfel zleceń spółki utrzymuje się na stałym poziomie, nawet w tak trudnej sytuacji ekonomicznej, w jakiej obecnie znajduje się światowa gospodarka. Zakładając dalszą stabilność, Heidelberg przewiduje zwiększenie wskaźnika EBIDTA oraz osiągnięcie jeszcze lepszych wyników.

 

Nowy członek Rady Nadzorczej

Podczas spotkania, większością głosów, wybrano nowego przedstawiciela Rady Nadzorczej- został nim dr h.c. Oliver Jung. Prezes zarządu Festo SE & Co., posiadający dogłębną wiedzę zarówno w zakresie maszyn, jak i pozostałych sektorów przemysłu, towarzyszących firmie w rozwoju.

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Witamy w roku drupy 2024…

Trudno w to uwierzyć. Po ośmioletniej przerwie w tym roku targi drupa ponownie odbędą się w Düsseldorfie. Oczekiwania są wielkie, ale w branży wciąż niewiele słychać.

 

Jeśli pamiętacie, jakie było typowe „uczucie mrowienia” w okresach poprzedzających poprzednie drupy w ostatnich latach, w porównaniu z tą drupą jest ono właściwie prawie zerowe. „Działanie jak zwykle” jest na porządku dziennym i tak postępują firmy. Niewiele już firm zaprasza przedstawicieli mediów na dobrze zorganizowane i merytoryczne konferencje prasowe i prezentacje z odpowiednim wyprzedzeniem przed targami, aby zaprezentować wspaniałe wieści o nowych produktach. Oszczędza to wysiłek organizacyjny, a przede wszystkim koszty podróży.

Reklama

Ankieta

Czy wojna na Ukrainie ma wpływ na działalność Twojej firmy?

Tak, ma zdecydowany wpływ
Tak, ma umiarkowany wpływ
Trudno stwierdzić
Nie, nie ma wpływu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty