Kalendarium

19-22.03.2024 · Fespa, Amsterdam

19-21.03.2024 · LogiMat, Stuttgart

28.05-07.06.2024 · drupa, Düsseldorf

03-05.09.2024 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Papier i materiały

Nagrodzenie Asahi Photoproducts. Krok ku Solvent Zero

Flexographic Technical Association (FTA) nagradziło Asahi Photoproducts prestiżową nagrodą Sustainability Excellence Award za płyty AFP-R Reduced Solvent CleanPrint. Jest to kluczowy krok na drodze do osiągnięcia zerowej ilości rozpuszczalników do produkcji płyt fotopolimerowych.

więcej »

Herma PP white light. Jakość i oszczędność

Herma rozszerzyła asortyment produktów z serii lekkich materiałów samoprzylepnych Thin Range o rozwiązanie Herma PP white light (klasa 884). Choć biała folia etykietowa jest o około 15 procent lżejsza od standardowej folii PP do etykiet to oferuje niemal identyczną jakość funkcjonalną. Oznacza to, że nowy samoprzylepny materiał oszczędza koszty i znacznie zmniejsza zużycie zasobów, również poprzez zmniejszenie ciężaru transportu.

więcej »

Sprawdzona alternatywa. Atramenty UV- seria LCF

Seria atramentów UV LCF marki Triangle, dostępna w ofercie firmy Sico Print Solutions, została specjalnie opracowana dla głowic drukujących takich marek jak Seiko, Dimatix, Ricoh i Konica Minolta.

więcej »

Koehler Group. Nowe papiery bezwęglowe

Koehler Group poszerza ofertę papierów bezwęglowych serii Reato, które nadają się do drukowania za pomocą technologii opartych na rozwiązaniach laserowych. Asortyment firmy został wzbogacony o samokopiujący papier.

więcej »

Celebracja papieru. ProPapier

Od momentu jego wynalezienia, papier jest niezastąpionym środkiem komunikacji. Zapewnia niepowtarzalne wrażenia dotykowe, które nadają mu szczególnej wartości i sprawiają, że doskonale nadaje się do przekazywania silnych, emocjonalnych komunikatów. Firma Berberich, żyjąc entuzjazmem i pasją do papieru, postanowiła nadać temu uczuciu nazwę – „Papierisch” oznacza celebrację papieru w każdym pojedynczym włóknie.

więcej »

Mitsubishi HiTec Paper. Thermoscript droższy o 10 procent

Obecna sytuacja rynkowa nie sprzyja branży papierniczej. Koszty produkcji, jak i samego papieru pozostają na wysokim poziomie, podczas gdy popyt wcale nie rośnie. Firmy zmuszone są podejmować decyzje, które pozwolą im zachować rentowność.

więcej »

Certyfikowane bezpieczeństwo. Etykiety dla warzyw i owoców

 

UPM Specialty Papers oferuje kompostowalne rozwiązanie dla papierowych etykiet umieszczanych bezpośrednio na warzywach i owocach. Papiery wierzchnie producenta pomagają klientom i właścicielom marek w spełnieniu wymogów rozporządzenia PPWR Unii Europejskiej (UE) w sprawie opakowań i odpadów opakowaniowych.

 

więcej »

Printing United 2023. Produkty Drytac nagrodzone

Drytac jako wiodący międzynarodowy producent materiałów samoprzylepnych dla rynków druku wielkoformatowego oraz oznakowań zademonstruje szereg swoich wiodących na rynku rozwiązań na nadchodzących targach Printing United Expo 2023. Wśród prezentowanych rozwiązań znajdą się trzy produkty, które zdobyły nagrody Printing United Alliance 2023.

więcej »

eTEC ACM. Bezkompromisowy materiał kompozytowy

Brytyjska firma Premier Papier Group wprowadziła nową linię aluminiowych materiałów kompozytowych do swojej oferty nośników graficznych. Seria eTEC ACM została wyprodukowana zgodnie z najwyższymi standardami i najściślejszymi tolerancjami, zapewniając najlepszą w swojej klasie, bezkompromisową jakość.

 

więcej »

Materiały samoprzylepne do etykiet. Niezawodna dostępność i wyrazisty wygląd

Dostępność to karta przetargowa w czasach niestabilnych łańcuchów dostaw. Mając to na uwadze, Herma rozszerza swoją ofertę samoprzylepnych materiałów do etykiet. Szczególna uwaga poświęcana jest produktom foliowym.

 

więcej »

Komentarz miesiąca

Witamy w roku drupy 2024…

Trudno w to uwierzyć. Po ośmioletniej przerwie w tym roku targi drupa ponownie odbędą się w Düsseldorfie. Oczekiwania są wielkie, ale w branży wciąż niewiele słychać.

 

Jeśli pamiętacie, jakie było typowe „uczucie mrowienia” w okresach poprzedzających poprzednie drupy w ostatnich latach, w porównaniu z tą drupą jest ono właściwie prawie zerowe. „Działanie jak zwykle” jest na porządku dziennym i tak postępują firmy. Niewiele już firm zaprasza przedstawicieli mediów na dobrze zorganizowane i merytoryczne konferencje prasowe i prezentacje z odpowiednim wyprzedzeniem przed targami, aby zaprezentować wspaniałe wieści o nowych produktach. Oszczędza to wysiłek organizacyjny, a przede wszystkim koszty podróży.

Reklama

Ankieta

Czy wojna na Ukrainie ma wpływ na działalność Twojej firmy?

Tak, ma zdecydowany wpływ
Tak, ma umiarkowany wpływ
Trudno stwierdzić
Nie, nie ma wpływu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty