Kalendarium

19-22.03.2024 · Fespa, Amsterdam

19-21.03.2024 · LogiMat, Stuttgart

28.05-07.06.2024 · drupa, Düsseldorf

03-05.09.2024 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Kurz Label Weeks

Więcej informacji na temat Kurz Label Weeks oraz rejestracja na spotkania odbywa się na stronie www.labelweeks.kurz-graphics.com.

 

© Leonhard Kurz 

 

Tego lata producenci etykiet i opakowań mogą poznać przyszłe trendy i innowacyjne technologie na spotkaniach organizowanych w ramach Kurz Label Weeks firmy Leonhard Kurz. Od 20 czerwca do 28 października 2022 roku firma organizuje cykl spotkań na żywo na terenie siedziby firmy w Fürth. Tematem przewodnim wydarzeń jest hasło “Engineering the Future of Embellishment”. Poprzez organizowane spotkania producent chce zapewnić klientom, dostawcom i partnerom możliwość poznania na miejscu nowych maszyn, systemów i zrównoważonych rozwiązań z zakresu obróbki końcowej oferowanych przez firmę dla producentów opakowań i etykiet. „Po dwóch i pół roku bez osobistego kontaktu, ważne jest dla nas, aby umożliwić ponowne poznanie możliwości w zakresie uszlachetniania i odpowiedzieć na pytania w bezpośrednim dialogu - na przykład na temat złożonych kwestii, takich jak zrównoważony rozwój, zwłaszcza w zakresie produkcji opakowań i projektowania etykiet” - mówi Stéphane Royère, szef działu Kurz Packaging and Print. Na powierzchni ponad 400 metrów kwadratowych firma zaprezentuje innowacyjne rozwiązania w zakresie uszlachetniania dla branży etykiet i opakowań, jak również bogaty wybór maszyn. Zrównoważony rozwój również odgrywa kluczową rolę - związane z nim treści i inicjatywy będą prezentowane w oddzielnej strefie w Fürth. Odwiedzający mogą nie tylko wziąć udział w pokazach, ale także przesłać swoje produkty, które zostaną poddane procesom uszlachetniania na żywo przy użyciu maszyn prezentowanych na spotkaniach.

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Witamy w roku drupy 2024…

Trudno w to uwierzyć. Po ośmioletniej przerwie w tym roku targi drupa ponownie odbędą się w Düsseldorfie. Oczekiwania są wielkie, ale w branży wciąż niewiele słychać.

 

Jeśli pamiętacie, jakie było typowe „uczucie mrowienia” w okresach poprzedzających poprzednie drupy w ostatnich latach, w porównaniu z tą drupą jest ono właściwie prawie zerowe. „Działanie jak zwykle” jest na porządku dziennym i tak postępują firmy. Niewiele już firm zaprasza przedstawicieli mediów na dobrze zorganizowane i merytoryczne konferencje prasowe i prezentacje z odpowiednim wyprzedzeniem przed targami, aby zaprezentować wspaniałe wieści o nowych produktach. Oszczędza to wysiłek organizacyjny, a przede wszystkim koszty podróży.

Reklama

Ankieta

Czy wojna na Ukrainie ma wpływ na działalność Twojej firmy?

Tak, ma zdecydowany wpływ
Tak, ma umiarkowany wpływ
Trudno stwierdzić
Nie, nie ma wpływu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty