Kalendarium

20-23.04.2021 · drupa on-line

18-20.05.2021 · Viscom, Duesseldorf

22-24.06.2021 · InPrint, Monachium

12-15.09.2021 · Fespa, Amsterdam

21-24.09.2021 · Labelexpo, Bruksela

Szansa dla każdego

Online Print Symposium odbędzie się w dniach 14 i 15 września 2021 roku w Monachium.

© Online Print Symposium

Online Print Symposium odbędzie się w dniach 14 i 15 września 2021 roku w Monachium. Podobnie jak w poprzednich latach, międzynarodowe wydarzenie zapewni wgląd w tematy związane ze strategiami i rozwojem druku online. Pierwsi prelegenci, eksperci i keynote speakerzy zostali już potwierdzeni. Spotkanie zostanie także uzupełnione o nowy format „Insight Pitches”, który zapewni rozwijającym się start-upom okazję do zaprezentowania swojego przedsiębiorstwa w krótkiej prezentacji, opowiedzenia o swoim sposobie na sukces i zainteresowania swoją ofertą przyszłych partnerów biznesowych. Organizatorzy wybiorą najciekawsze start-upy i najbardziej kreatywne aplikacje, aby jeszcze bardziej urozmaicić program wydarzenia. Nowością jest także możliwość ubiegania się o miejsce jako prelegent OPS.

Jednym z keynote speakerów podczas wydarzenia będzie Carles Farre, dyrektor generalny HP Pagewide Industrial, który opowie o rozwoju i potencjale globalnego rynku szybkich atramentowych maszyn drukujących. Ponadto Ramon van Wingerden, dyrektor generalny Prindustry, rzuci światło na rynek krajów BeNeLux i odpowie na pytanie, czy kraje te mogą stać się siłą napędową globalnej branży druku online.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Media w czasach koronawirusa...

Kryzys koronawirusowy dotarł do świata mediów. Co prawda jest wystarczająco dużo do relacjonowania, i nie tylko w tematach ekonomicznych, ale i cyfryzacja postępuje bardzo szybko, jak i również związany z nią rodzaj i forma przekazywania informacji. Czy będziemy chcieli przyzwyczaić się do tego nowego świata mediów? Ze względu na obwarowania rządowe, tylko telewizja publiczna lub krajowe agencje prasowe, mogą uczestniczyć w rządowych konferencjach prasowych, a za pośrednictwem tych kanałów mogą zadawać pytania osoby z innych mediów. Niektórym to bardzo na rękę… Można zasadnie zadać pytanie o czynnik filtrujący.

Reklama

Ankieta

Czy poligrafia ma już kryzys za sobą?

Jest zdecydowanie lepiej
Ciągle jest ciężko
Najgorsze jeszcze przed nami
W ogóle nie doświadczyliśmy kryzysu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty