Kalendarium

19-22.03.2024 · Fespa, Amsterdam

19-21.03.2024 · LogiMat, Stuttgart

28.05-07.06.2024 · drupa, Düsseldorf

03-05.09.2024 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Rozwój sieci sprzedaży. Ewout Maartense dołącza do Scodix

Ewout Maartense, nowy kierownik sprzedaży na kraje Beneluksu.
© Scodix

Scodix, wiodący dostawca cyfrowych rozwiązań uszlachetniających dla branży pograficznej, mianował Ewout Maartense na stanowisko kierownika sprzedaży w krajach Beneluksu. Nowo utworzone stanowisko w strukturach firmy podkreśla jej dynamiczny rozwój w ostatnich miesiącach.

Firma zakłada podwojenie swojego zespołu sprzedażowego i marketingowego w ciągu zaledwie roku. "W 2022 roku obserwujemy światową ekspansję Scodix, komentuje Mark Nixon, Scodix VP Global Sales & Marketing. Ewout Maartense przychodzi do Scodix z dużym doświadczeniem w branży. Zajmował stanowiska w Apple, Scitex (później CREO) i Kodaku, a ostatnio pracował dla Landy. „Jego znajomość regionu i relacje z drukarniami i firmami opakowaniowymi nie mają sobie równych. Dzięki jego doświadczeniu handlowemu wiemy, że będzie właściwą osobą w naszym zespole" dodaje Nixon. Ogólnoświatowa sieć Scodix to obecnie 40 partnerów i ponad 360 instalacji na całym świecie. Sam Ewout Maartense komentuje: „Kraje Beneluksu są znane ze swojej ciekawej, unikalnej estetyki projektowej i postępowych firm opakowaniowych. Nie mogę się doczekać, aby zobaczyć, jak marki jeszcze bardziej ulepszą swoje projekty dzięki Scodix i jak producenci opakowań skorzystają z oferowanych przez firmę rozwiązań zrównoważonego rozwoju i ekonomii. Scodix oferuje wielką wartość i szybki zwrot z inwestycji. Cieszę się, że mogę współpracować z firmą i brać udział w jej rozwoju”.

 

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Witamy w roku drupy 2024…

Trudno w to uwierzyć. Po ośmioletniej przerwie w tym roku targi drupa ponownie odbędą się w Düsseldorfie. Oczekiwania są wielkie, ale w branży wciąż niewiele słychać.

 

Jeśli pamiętacie, jakie było typowe „uczucie mrowienia” w okresach poprzedzających poprzednie drupy w ostatnich latach, w porównaniu z tą drupą jest ono właściwie prawie zerowe. „Działanie jak zwykle” jest na porządku dziennym i tak postępują firmy. Niewiele już firm zaprasza przedstawicieli mediów na dobrze zorganizowane i merytoryczne konferencje prasowe i prezentacje z odpowiednim wyprzedzeniem przed targami, aby zaprezentować wspaniałe wieści o nowych produktach. Oszczędza to wysiłek organizacyjny, a przede wszystkim koszty podróży.

Reklama

Ankieta

Czy wojna na Ukrainie ma wpływ na działalność Twojej firmy?

Tak, ma zdecydowany wpływ
Tak, ma umiarkowany wpływ
Trudno stwierdzić
Nie, nie ma wpływu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty