Kalendarium

19-22.03.2024 · Fespa, Amsterdam

19-21.03.2024 · LogiMat, Stuttgart

28.05-07.06.2024 · drupa, Düsseldorf

03-05.09.2024 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Najwyższa jakość. Chespa na Labelexpo 2023

© Chespa

Od 30 lat Chespa dynamicznie się rozwija, co jest odzwierciedleniem rozwoju nowoczesnych technologii w branży poligraficznej. Dzięki jakości i solidności firma zdobyła zaufanie dużych koncernów międzynarodowych i została ich głównym dostawcą w wielu zakładach na świecie. Stoiska Chespy nie zabraknie na odbywających się już niedługo targach Labelexpo Europe 2023.

 

Podczas Labelexpo firma zaprezentuje swoją kompleksową ofertę produktową i usługową, w tym farby graficzne, klisze fotopolimerowe, wykrojniki płaskie i rotacyjne oraz przygotowanie graficzne i obróbkę repro. Dysponując szeroką gamą najnowocześniejszych technologii Chespa wykonuje formy drukowe wedle indywidualnie sprecyzowanych wymagań drukarni, z uwzględnieniem odpowiedniego parku maszynowego, metod rastrowania i rodzajów klisz. Dzięki swojemu wieloletniemu doświadczeniu i dążeniu do osiągania maksymalnie jakościowo dobrych efektów swojej pracy firma stała się prekursorem we wdrażaniu technologii HD-Flexo, która pozwala na znaczne podniesienie jakości druku fleksograficznego, dorównując innym technikom w offsecie czy rotograwiurze. Ponadto, Chespa działa aktywnie na rzecz zrównoważonego rozwoju czego wynikiem są produkty biodegradowalne a także farby produkowane z surowców odnawialnych. Jako wystawca Labelexpo Chespa zaprezentuje pełen wachlarz swojej oferty dostarczając klientom rozwiązań odpowiadających ich potrzebom.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Witamy w roku drupy 2024…

Trudno w to uwierzyć. Po ośmioletniej przerwie w tym roku targi drupa ponownie odbędą się w Düsseldorfie. Oczekiwania są wielkie, ale w branży wciąż niewiele słychać.

 

Jeśli pamiętacie, jakie było typowe „uczucie mrowienia” w okresach poprzedzających poprzednie drupy w ostatnich latach, w porównaniu z tą drupą jest ono właściwie prawie zerowe. „Działanie jak zwykle” jest na porządku dziennym i tak postępują firmy. Niewiele już firm zaprasza przedstawicieli mediów na dobrze zorganizowane i merytoryczne konferencje prasowe i prezentacje z odpowiednim wyprzedzeniem przed targami, aby zaprezentować wspaniałe wieści o nowych produktach. Oszczędza to wysiłek organizacyjny, a przede wszystkim koszty podróży.

Reklama

Ankieta

Czy wojna na Ukrainie ma wpływ na działalność Twojej firmy?

Tak, ma zdecydowany wpływ
Tak, ma umiarkowany wpływ
Trudno stwierdzić
Nie, nie ma wpływu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty