Kalendarium

19-22.03.2024 · Fespa, Amsterdam

19-21.03.2024 · LogiMat, Stuttgart

28.05-07.06.2024 · drupa, Düsseldorf

03-05.09.2024 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Nowy zakład w Dobroszycach

Strategiczne położenie nowego zakładu w samym środku Europy pozwoli producentowi zaspokoić potrzeby rynku w Polsce oraz w regionach Europy Środkowej i Wschodniej

© Fedrigoni

Fedrigoni, międzynarodowy producent papierów specjalnych, wysokiej jakości opakowań, grafik i etykiet samoprzylepnych, otworzył nowe centrum cięcia i dystrybucji dla działu produktów samoprzylepnych w miejscowości Dobroszyce (Polska).

Jak podreśla firma, strategiczne położenie nowego zakładu w samym środku Europy pozwoli producentowi zaspokoić potrzeby rynku w Polsce oraz w regionach Europy Środkowej i Wschodniej, zapewniając lepszą obsługę, skrócenie czasu dostawy oraz dostępność szerszej gamy papierów premium i wysokiej jakości materiałów samoprzylepnych. Posiadając możliwość cięcia wzdłużnego o szerokości 2 m, zakład będzie również oferował nowe usługi w zakresie obróbki wybranych materiałów. Otwarcie nowego centrum dodatkowo umacnia pozycję firmy na rynku etykiet wrażliwych wraz z markami Arconvert, Manter oraz Ritrama. Grupa Fedrigoni jest jednym z liderów w dziedzinie produkcji etykiet dla sektora win i odgrywa wiodącą rolę w sektorze spożywczym oraz logistycznym, a także w zaawansowanych technologicznie foliach samoprzylepnych do produktów farmaceutycznych, napojów i środków higieny osobistej oraz samoprzylepnych materiałach do komunikacji wizualnej i promocyjnej.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Witamy w roku drupy 2024…

Trudno w to uwierzyć. Po ośmioletniej przerwie w tym roku targi drupa ponownie odbędą się w Düsseldorfie. Oczekiwania są wielkie, ale w branży wciąż niewiele słychać.

 

Jeśli pamiętacie, jakie było typowe „uczucie mrowienia” w okresach poprzedzających poprzednie drupy w ostatnich latach, w porównaniu z tą drupą jest ono właściwie prawie zerowe. „Działanie jak zwykle” jest na porządku dziennym i tak postępują firmy. Niewiele już firm zaprasza przedstawicieli mediów na dobrze zorganizowane i merytoryczne konferencje prasowe i prezentacje z odpowiednim wyprzedzeniem przed targami, aby zaprezentować wspaniałe wieści o nowych produktach. Oszczędza to wysiłek organizacyjny, a przede wszystkim koszty podróży.

Reklama

Ankieta

Czy wojna na Ukrainie ma wpływ na działalność Twojej firmy?

Tak, ma zdecydowany wpływ
Tak, ma umiarkowany wpływ
Trudno stwierdzić
Nie, nie ma wpływu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty