Kalendarium

25-29.09.2018 · Polagra-Tech

1.10.2018 · Art of Color

1-4.10.2018 · Taropak, Poznań

1-4.10.2018 · 4PrintWeek, Poznań

Informacje dodatkowe

Wymogi i możliwości

Przesyłanie materiałów
Wszystkie materiały wysyłane pocztą lub kurierem muszą być odpowiednio zabezpieczone przed uszkodzeniem. Materiały w postaci cyfrowej prosimy przesyłać na nośnikach:
• CD-Rom / DVD
• FTP max. 20 MB
• e-mailem, z zastrzeżeniem, że jednorazowa wiadomość nie może być większa niż 10 MB.
Zdjęcia do druku muszą mieć rozdzielczość co najmniej 300 dpi w formatach *.jpg, *. tiff, PDF lub *.eps.
Ogłoszenia i reklamy
Reklamy prosimy przesyłać jako pliki zamknięte w następujących formatach:
• PDF composite w wysokiej rozdzielczooeci bez znaków drukarskich (paserów).
• TIFF
• JPG (min. 300 dpi),
• EPS (fonty koniecznie zmienione na krzywe)
Do reklam i ogłoszeń należy dołączyć wydruk kolorystyczny proof. Za ogłoszenia dostarczone bez wydruku kolorystycznego proof redakcja nie ponosi odpowiedzialności.
Oprawa: klejona (5 mm)
UWAGA: Prosimy nie umieszczać ważnych napisów w odległości 7 mm od grzbietu – oprawa klejona.

Komentarz miesiąca

Strzelić sobie w cyfrowe kolano…

Cyfrowa transformacja obejmuje również media drukowane i cyfrowe. Media drukowane, a w szczególności magazyny takie jak PRINT & PUBLISHING, żyją z dobrego contentu. Zatem alternatywą dla wersji drukowanej jest wersja cyfrowa lub on-line. Część budżetów z wersji drukowanych przenoszone jest do świata cyfrowych mediów. Jednak kompensacja obrotu jeden do jednego z druku do wersji cyfrowej jest na tą chwilę raczej nierealna. W obliczu tego, rzecz jasna, również i my, prasa drukowana, zmieniamy trend i uzupełniamy portfolio o cyfrowe narzędzia.

Reklama

Ankieta

Czy poligrafia ma już kryzys za sobą?

Jest zdecydowanie lepiej
Ciągle jest ciężko
Najgorsze jeszcze przed nami
W ogóle nie doświadczyliśmy kryzysu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty