Kalendarium

20-23.04.2021 · drupa on-line

18-20.05.2021 · Viscom, Duesseldorf

22-24.06.2021 · InPrint, Monachium

12-15.09.2021 · Fespa, Amsterdam

21-24.09.2021 · Labelexpo, Bruksela

Wdrażanie z Enfocus BoardingPass

Sprawdzanie plików PDF na etapie obsługi klienta pozwoliłoby usunąć wąskie gardło związane z wdrażaniem zlecenia do produkcji.

© Enfocus

Kiedy firmy mają dużo zleceń do wykonania to jest to dobra rzecz, choć nie z perspektywy klienta, który musi długo czekać na realizację zamówienia, już nie wygląda to tak pozytywnie. Takie sytuacje powodują, iż producenci muszą zwracać uwagę na tzw. „wąskie gardła”, punkty, w których najczęściej powstają zastoje w produkcji. Jak się okazuje, w większości przypadków miejscem tym jest onboarding, czyli obsługa klienta. Jeśli realizacja zamówień zostaje spowolniona właśnie w tym punkcie, potrzebna jest natychmiastowa reakcja.

 

Klienci bardzo szybko tracą cierpliwość, jeśli weryfikacja wysłanej przez nich pracy trwa zbyt długo. Dział prepressu często opóźnia realizację zleceń z powodu dużej ilości akceptacji w trakcie komunikacji pomiędzy zleceniodawcą a wykonawcą, niezbędną do zaakceptowania końcowej pracy. Wszystkie te procesy odbywają się w dziele obsługi klienta.  

Przeniesienie procesu sprawdzania plików PDF do działu obsługi klienta pozwoliłoby zaoszczędzić sporo czasu. Nie oznacza to co prawda eliminacji kontroli zlecenia na etapie prepressu, ale wdrożenie zapobiegawczego sprawdzenia „go”/„no-go” mogłoby być dobrym początkiem. W dzisiejszych czasach na decyzje zakupowe konsumentów wpływają przede wszystkim relacje i doświadczenia związane z daną firmą. Czekanie kilka godzin lub nawet kilka dni, by jedynie dowiedzieć się, że przesłany plik należy poprawić lub też całkowicie zmienić, często skreśla producenta już na starcie.

Na rynku pojawiło się zupełnie nowe narzędzie, które łagodzi wąskie gardło onboardingu. Enfocus BoardingPass umożliwia pracownikom obsługującym klientów natychmiastowe zatwierdzanie plików PDF do druku. Zintegrowany z pocztą elektroniczną klienta BoardingPass identyfikuje błędy, które należy poprawić, a następnie ponownie wysłać plik. W ten sposób pracownicy działu obsługi klienta zyskują możliwość przekazywania szybkich i zrozumiałych informacji zwrotnych.

 

Enfocus BoardingPass

BoardingPass pozwala sprawdzić, czy w pliku nie występują problemy związane z prawidłowym wyświetlaniem pliku, takie jak np. brakujące czcionki, brak spadów, obrazy w niskiej rozdzielczości czy nieprawidłowy rozmiar. Najlepszy czas na wyłapanie błędów w pliku PDF to właśnie moment jeszcze przed procesem przygotowania do druku. Podczas przeglądania pliku PDF pracownicy obsługi klienta mogą od razu sprawdzić rozmiary stron i zobaczyć, czy są one spójne. To pozwala na pełną weryfikację pliku i wyłapanie istniejących błędów. Integracja z pocztą klientów oznacza, że ​​użytkownicy mogą przeciągać i upuszczać załączniki w formie PDF lub łącza WeTransfer bezpośrednio do BoardingPass. Dzięki nowemu narzędziu klienci uzyskują stały dostęp do kontaktu z wykonawcą, który umieszcza tam wszystkie informacje na temat specyfikacji przesłanego pliku PDF czy też wykrytych błędów. Wszelkie problemy mogą zostać zgłoszone za pomocą jednego kliknięcia przycisku w celu wysłania odpowiedzi. W przypadku braku błędów w pliku lub też gdy PDF wymaga głębszej analizy, BaordingPass umożliwia łatwą wysyłkę pliku z raportem do działu prepress.

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Media w czasach koronawirusa...

Kryzys koronawirusowy dotarł do świata mediów. Co prawda jest wystarczająco dużo do relacjonowania, i nie tylko w tematach ekonomicznych, ale i cyfryzacja postępuje bardzo szybko, jak i również związany z nią rodzaj i forma przekazywania informacji. Czy będziemy chcieli przyzwyczaić się do tego nowego świata mediów? Ze względu na obwarowania rządowe, tylko telewizja publiczna lub krajowe agencje prasowe, mogą uczestniczyć w rządowych konferencjach prasowych, a za pośrednictwem tych kanałów mogą zadawać pytania osoby z innych mediów. Niektórym to bardzo na rękę… Można zasadnie zadać pytanie o czynnik filtrujący.

Reklama

Ankieta

Czy poligrafia ma już kryzys za sobą?

Jest zdecydowanie lepiej
Ciągle jest ciężko
Najgorsze jeszcze przed nami
W ogóle nie doświadczyliśmy kryzysu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty