Kalendarium

19-22.03.2024 · Fespa, Amsterdam

19-21.03.2024 · LogiMat, Stuttgart

28.05-07.06.2024 · drupa, Düsseldorf

03-05.09.2024 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Wystawcy w gotowości!

Więcej informacji na temat targów można znaleźć na stronie www.fespaglobalprintexpo.com/.

© Fespa

Targi Fespa Global Print Expo i European Sign Expo 2022 rozpoczną się 31 maja i potrwają do 3 czerwca 2022 roku. Wydarzenie odbędzie się na terenach targowych Messe Berlin w Niemchech pod hasłem „Experience print in motion”. Organizatorzy wydarzenia zapewniają, że na targach pojawi się najsilniejszy skład wystawców od 2019 roku. Ponad 250 dostawców potwierdziło już swój udział w targach, a ich ilość ma się jeszcze powiększyć. Na liście potwierdzonych uczestników znajduje się wiele firm, którym nie udało się wziąć udziału w targach w Amsterdamie w 2021 roku, a które chcą wrócić do gry poprzez udział w wydarzeniach odbywających się wiosną 2022 roku.

 

Zwiedzający będą mogli zapoznać się z rozwiązaniami technologicznymi głównych wystawców, w tym także sponsorów imprezy - firm Durst, Mimaki, Brother i HP, a także Agfa, aleph, Canon, Epson, Fujifilm, Kornit Digital, Mutoh, M&R, Roland DG i swissQprint. Do grona dostawców mediów i materiałów eksploatacyjnych, które pojawią się na targach, należą firmy 3A, Ahlstrom Munksjö, Avery Dennison, Hexis, InkTec, Neenah Coldenhove, Neschen, Orafol, Poli-Tape i Sun Chemical. Barbieri Electronic, Caldera, OneVision i ONYX Graphics to z kolei tylko kilka z firm prezentujących rozwiązania z zakresu automatyzacji, przepływu pracy i zarządzania barwą. „To bardzo motywujące, że branża wyraża tak silne zaufanie dla targów Fespa i naszej siły, która pozwoli ożywić branżę druku po wyzwaniach ostatnich dwóch lat. Wystawcy, którzy dołączyli do nas w Amsterdamie w październiku 2021 roku, przypomnieli sobie o wyjątkowej wartości wydarzeń na żywo i korzyściach handlowych płynących z bezpośrednich kontaktów z klientami, dlatego cieszymy się, że znacznie więcej wystawców skorzysta z tych możliwości w 2022 roku” - podkreśla Michael Ryan, dyrektor targów Fespa Global Print Expo.

 

European Sign Expo

Wiodąca europejska wystawa dla branży oznakowania i komunikacji wizualnej European Sign Expo 2022 odbędzie się równolegle z targami Fespa Global Print Expo. Wydarzenie to połączy głównych dostawców z zakresu oznakowania z firmami specjalizującymi się w liternictwie, oznakowaniu cyfrowym, oznakowaniu wymiarowym, grawerowaniu i wytrawianiu, podświetlanych wyświetlaczach, mediach zewnętrznych, LED, systemach zewnętrznych, wycinarkach laserowych i narzędziach do tworzenia znakowania. Wśród wystawców na European Sign Expo znajdą się firmy: EFKA, Art Neon Lighting, Cosign, dap, Domino Sign, Harmuth, Nex Line, SolaAir i vhf camfacture. „Wszystko wskazuje na to, że targi Fespa 2022 odbędą się w pełnej krasie i znów będziemy mogli rozmawiać o interesach na żywo. Obecnie branża zmienia się i nie chodzi już tylko o wzrost dla samego wzrostu, lecz o tworzenie rozwiązań dla bardziej zrównoważonego świata. Druk może b istotną częścią tego procesu, a targi Fespa niezmiennie pozostają głównym punktem spotkań dla branży. Hasło „Experience print in motion” oznacza nowe, zrównoważone modele biznesowe dla naszych klientów i dla nas. Cieszymy się, że będziemy mogli znowu zobaczyć się na targach Fespa i zaprezentować nasze rozwiązania na żywo” - mówi Christoph Gamper, CEO firmy Durst. „Nie uczestnicząc w żadnych większych targach od czasów pandemii, Fespa 2022 odbywa się w idealnym dla Fujifilm momencie. W 2021 roku zaprezentowaliśmy naszą nową strategię dla szerokiego formatu z dwiema nowymi maszynami Acuity o zupełnie nowym wyglądzie, nowym poziomie funkcjonalności i zwiększonym ROI. Targi są dla nas idealną okazją do ujawnienia możliwości maszyn z tej serii na żywo” - mówi Kevin Jenner, kierownik marketingu w Fujifilm Wide Format Inkjet Systems.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Witamy w roku drupy 2024…

Trudno w to uwierzyć. Po ośmioletniej przerwie w tym roku targi drupa ponownie odbędą się w Düsseldorfie. Oczekiwania są wielkie, ale w branży wciąż niewiele słychać.

 

Jeśli pamiętacie, jakie było typowe „uczucie mrowienia” w okresach poprzedzających poprzednie drupy w ostatnich latach, w porównaniu z tą drupą jest ono właściwie prawie zerowe. „Działanie jak zwykle” jest na porządku dziennym i tak postępują firmy. Niewiele już firm zaprasza przedstawicieli mediów na dobrze zorganizowane i merytoryczne konferencje prasowe i prezentacje z odpowiednim wyprzedzeniem przed targami, aby zaprezentować wspaniałe wieści o nowych produktach. Oszczędza to wysiłek organizacyjny, a przede wszystkim koszty podróży.

Reklama

Ankieta

Czy wojna na Ukrainie ma wpływ na działalność Twojej firmy?

Tak, ma zdecydowany wpływ
Tak, ma umiarkowany wpływ
Trudno stwierdzić
Nie, nie ma wpływu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty