Kalendarium

20-23.04.2021 · drupa on-line

18-20.05.2021 · Viscom, Duesseldorf

22-24.06.2021 · InPrint, Monachium

12-15.09.2021 · Fespa, Amsterdam

21-24.09.2021 · Labelexpo, Bruksela

“All you need is RSC”

Wydarzenie pod hasłem “All you need is RSC” odbędzie się 15 czerwca.

© Durst

Firma Durst organizuje wirtualne wydarzenie dla drukarni etykietowych pod hasłem „All you need is RSC”, które odbędzie się 15 czerwca o godzinie 10:00 oraz 17:00. Oprócz wielu nowości w portfolio producenta, zostaną także przedstawione wyniki pomyślnych beta-testów cyfrowej maszyny drukującej Tau RSCi w drukarni LabelPrint OÜ. „Dział etykiet nadal jest znaczącym biznesem dla Durst, nie tylko dlatego, że coraz większa liczba producentów, takich jak LabelPrint OÜ, dostrzega korzyści płynące z przeniesienia większej ilości wolumenu z druku flekso na naszą platformę cyfrową, aby oferować konkurencyjne ceny, by sprostać indywidualnym potrzebom i wymaganiom swoich klientów” - dodaje dyrektor ds. globalnej sprzedaży etykiet i opakowań giętkich w Durst Group, Thomas Macina. Inwestycja LabelPrint OÜ, estońskiej firmy produkującej etykiety, jest kluczową częścią strategii polegającej na przeniesieniu średnio- i długookresowych zleceń druku flekso do druku cyfrowego. Drukarnia dostarczyła firmie Durst wiele cennych wskazówek, o które wzbogacono platformę Tau RSCi. Wyniki tej współpracy zostaną udostępnione podczas wydarzenia on-line. 20-minutowa prezentacja z siedziby firmy Durst w Brixen we Włoszech obejmie wgląd w najnowsze osiągnięcia w zakresie etykiet, w tym w nową rozszerzoną platformę Tau RSC. Jak podkreśla właściciel LabelPrint OÜ, Sten Sarap, Tau RSCi oferuje wiele możliwości w produkcji cyfrowej: „Produkcja z RSCi jest ciągła i odbywa się na trzy zmiany. Nowa maszyna daje nam możliwość drukowania o wiele więcej w krótkim czasie, dlatego przenosimy więcej zleceń z druku flekso na druk cyfrowy, ponieważ możemy drukować niezwykle szybko w niewiarygodnie wysokiej jakości”.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Media w czasach koronawirusa...

Kryzys koronawirusowy dotarł do świata mediów. Co prawda jest wystarczająco dużo do relacjonowania, i nie tylko w tematach ekonomicznych, ale i cyfryzacja postępuje bardzo szybko, jak i również związany z nią rodzaj i forma przekazywania informacji. Czy będziemy chcieli przyzwyczaić się do tego nowego świata mediów? Ze względu na obwarowania rządowe, tylko telewizja publiczna lub krajowe agencje prasowe, mogą uczestniczyć w rządowych konferencjach prasowych, a za pośrednictwem tych kanałów mogą zadawać pytania osoby z innych mediów. Niektórym to bardzo na rękę… Można zasadnie zadać pytanie o czynnik filtrujący.

Reklama

Ankieta

Czy poligrafia ma już kryzys za sobą?

Jest zdecydowanie lepiej
Ciągle jest ciężko
Najgorsze jeszcze przed nami
W ogóle nie doświadczyliśmy kryzysu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty