Kalendarium

19-22.03.2024 · Fespa, Amsterdam

19-21.03.2024 · LogiMat, Stuttgart

28.05-07.06.2024 · drupa, Düsseldorf

03-05.09.2024 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

UPM sprzedaje papiernie

Zakończenie produkcji papieru gazetowego w zakładzie w Shotton planowane jest na 30 września 2021 roku.

© UPM Raflatac

Firma UPM Kymmene podpisała umowę sprzedaży zakładu produkcji papieru gazetowego w Shotton w Północnej Walii (Wielka Brytania) wraz ze wszystkimi powiązanymi aktywami na rzecz Eren Paper, spółki zależnej Modern Karton Sanayi Ve Ticaret, zajmującej się produkcją tektury falistej i opakowań z tektury falistej, należącej do tureckiego konglomeratu przemysłowego Eren Holding („Eren”). Zamknięcie transakcji planowane jest na koniec III kwartału 2021 roku. Eren planuje zintegrować zakład w Shotton z istniejącymi jednostkami biznesowymi oraz dokonać dalszych inwestycji w tym miejscu. Zakończenie produkcji papieru gazetowego planowane jest na 30 września 2021 roku. Eren przejmie papiernię wraz z dniem 1 października 2021 roku. Transakcja zmniejszy roczną zdolność produkcyjną papieru gazetowego UPM o 250 000 ton i koszty stałe o 30 milionów euro po zamknięciu sprzedaży. Redukcja kosztów stałych stanowi uzupełnienie wpływu oszczędności kosztów stałych w wysokości 130 mln euro z działań realizowanych w II półroczu 2020 roku i roku 2021.

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Witamy w roku drupy 2024…

Trudno w to uwierzyć. Po ośmioletniej przerwie w tym roku targi drupa ponownie odbędą się w Düsseldorfie. Oczekiwania są wielkie, ale w branży wciąż niewiele słychać.

 

Jeśli pamiętacie, jakie było typowe „uczucie mrowienia” w okresach poprzedzających poprzednie drupy w ostatnich latach, w porównaniu z tą drupą jest ono właściwie prawie zerowe. „Działanie jak zwykle” jest na porządku dziennym i tak postępują firmy. Niewiele już firm zaprasza przedstawicieli mediów na dobrze zorganizowane i merytoryczne konferencje prasowe i prezentacje z odpowiednim wyprzedzeniem przed targami, aby zaprezentować wspaniałe wieści o nowych produktach. Oszczędza to wysiłek organizacyjny, a przede wszystkim koszty podróży.

Reklama

Ankieta

Czy wojna na Ukrainie ma wpływ na działalność Twojej firmy?

Tak, ma zdecydowany wpływ
Tak, ma umiarkowany wpływ
Trudno stwierdzić
Nie, nie ma wpływu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty