Kalendarium

20-23.04.2021 · drupa on-line

18-20.05.2021 · Viscom, Duesseldorf

22-24.06.2021 · InPrint, Monachium

12-15.09.2021 · Fespa, Amsterdam

21-24.09.2021 · Labelexpo, Bruksela

40-lecie działalności

„40 lat w biznesie to wielkie osiągnięcie. Z przyjemnością mogę stwierdzić, że GM jest silniejsze niż kiedykolwiek” - podkreśla dyrektor generalny firmy Uffe Nielsen, który kieruje firmą od 2017 roku, kiedy jego rodzice, Erik i Randi Nielsen, przeszli na emeryturę i przekazali stery następnemu pokoleniu.

© Grafisk Maskinfabrik

Firma Grafisk Maskinfabrik, dostawca zaawansowanych systemów do produkcji etykiet oraz opakowań elastycznych, (GM) obchodzi 40-lecie swojej działalności. Założona przez rodzinę Nielsenów w 1981 roku, firma pozostaje przedsiębiorstwem rodzinnym i w ciągu ostatnich lat odnotowała znaczące wzrosty na rynku poligraficznym.
Aby wesprzeć dotychczasowy rozwój, GM przeniósł się w zeszłym roku do zupełnie nowej fabryki o powierzchni 9 000 metrów kwadratowych w Birkerød, na północ od Kopenhagi, zwiększając tym samym ponad dwukrotnie swoje moce produkcyjne. Firma posiada biura w USA, Ameryce Łacińskiej i Wielkiej Brytanii, wraz z rozbudowaną siecią przedstawicieli i zespołem inżynierów, którzy wspierają klientów z liczbą 6000 zainstalowanych maszyn na całym świecie. Zaawansowana inżynieria, wysoka jakość, opatentowane technologie i niestandardowe opcje to niektóre z głównych powodów, dzięki którym firma może pochwalić się wysoką konkurencyjnością. Ważnymi kamieniami milowymi w ciągu czterech dekad działalności firmy było przede wszystkim wprowadzenie cyfrowego systemu do obróbki etykiet jeszcze w latach 90. XX wieku. Obecnie firma oferuje szereg różnych modeli maszyn dla branży etykiet i opakowań giętkich, od popularnych systemów DC Nano i Mini, a kończąc na automatycznych liniach DC350.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Media w czasach koronawirusa...

Kryzys koronawirusowy dotarł do świata mediów. Co prawda jest wystarczająco dużo do relacjonowania, i nie tylko w tematach ekonomicznych, ale i cyfryzacja postępuje bardzo szybko, jak i również związany z nią rodzaj i forma przekazywania informacji. Czy będziemy chcieli przyzwyczaić się do tego nowego świata mediów? Ze względu na obwarowania rządowe, tylko telewizja publiczna lub krajowe agencje prasowe, mogą uczestniczyć w rządowych konferencjach prasowych, a za pośrednictwem tych kanałów mogą zadawać pytania osoby z innych mediów. Niektórym to bardzo na rękę… Można zasadnie zadać pytanie o czynnik filtrujący.

Reklama

Ankieta

Czy poligrafia ma już kryzys za sobą?

Jest zdecydowanie lepiej
Ciągle jest ciężko
Najgorsze jeszcze przed nami
W ogóle nie doświadczyliśmy kryzysu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty