Kalendarium

19-22.03.2024 · Fespa, Amsterdam

19-21.03.2024 · LogiMat, Stuttgart

28.05-07.06.2024 · drupa, Düsseldorf

03-05.09.2024 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Zmiany w organizacji Xerox

Trzy odrębne jednostki biznesowe mają umożliwić firmie większa elastyczność i koncentracje na poszczególnych rynkach.

© Xerox

Xerox wprowadza zmiany w organizacji swojej firmy zgodnie z planem utworzenia trzech nowych jednostek biznesowych dla działu oprogramowania, finansów oraz innowacji produktowych, mających na celu zapewnienie długoterminowego wzrostu i zwiększenia oferty w roku 2021 i latach następnych. Oprócz tego trzy odrębne oddziały mają umożliwić firmie większa elastyczność i koncentracje na poszczególnych rynkach. W związku ze zmianami, awansowano Nicole Torraco na stanowisko starszego wiceprezesa Xerox Financial Services (XFS), która będzie kierować obszarem finansów firmy, podlegając bezpośrednio CEO firmy, Johnowi Visentinowi. Głównym celem tej jednostki biznesowej będzie poszerzenie bazy klientów, stworzenie potencjalnych możliwości sprzedaży krzyżowej oraz wsparcie małych i średnich przedsiębiorstw. Sam Waicberg zostanie wiceprezesem i dyrektorem generalnym jednostki Digital Services, podlegając prezesowi i dyrektorowi operacyjnemu Steven’owi Bandrowczak’owi. Waicberg dołączył do Xerox po niedawnym przejęciu CareAR, platformy rzeczywistości rozszerzonej, której był współzałożycielem. Nowa działalność w zakresie oprogramowania obejmuje platformę CareAR, system DocuShare, działalność XMP oraz oprogramowanie FreeFlow. Naresh Shanker, starszy wiceprezes i dyrektor ds. technologii, będzie kierował działalnością PARC Innovation. Z kolei Louie Pastor został mianowany dyrektorem ds. rozwoju korporacyjnego i ds. prawnych i zgodności z przepisami. Oprócz nadzorowania prawnej organizacji Xerox, Pastor będzie kierował nową grupą ds. rozwoju korporacyjnego, odpowiedzialną za pozyskiwanie, ocenę i realizację możliwości fuzji i przejęć oraz inwestycji typu joint venture.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Witamy w roku drupy 2024…

Trudno w to uwierzyć. Po ośmioletniej przerwie w tym roku targi drupa ponownie odbędą się w Düsseldorfie. Oczekiwania są wielkie, ale w branży wciąż niewiele słychać.

 

Jeśli pamiętacie, jakie było typowe „uczucie mrowienia” w okresach poprzedzających poprzednie drupy w ostatnich latach, w porównaniu z tą drupą jest ono właściwie prawie zerowe. „Działanie jak zwykle” jest na porządku dziennym i tak postępują firmy. Niewiele już firm zaprasza przedstawicieli mediów na dobrze zorganizowane i merytoryczne konferencje prasowe i prezentacje z odpowiednim wyprzedzeniem przed targami, aby zaprezentować wspaniałe wieści o nowych produktach. Oszczędza to wysiłek organizacyjny, a przede wszystkim koszty podróży.

Reklama

Ankieta

Czy wojna na Ukrainie ma wpływ na działalność Twojej firmy?

Tak, ma zdecydowany wpływ
Tak, ma umiarkowany wpływ
Trudno stwierdzić
Nie, nie ma wpływu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty