Kalendarium

19-22.03.2024 · Fespa, Amsterdam

19-21.03.2024 · LogiMat, Stuttgart

28.05-07.06.2024 · drupa, Düsseldorf

03-05.09.2024 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Nowy członek zarządu Progroup. Marc Sesterhenn na stanowisku Chief Operating Office

Marc Sesterhenn
© Progroup

Marc Sesterhenn z dniem 1 października 2023 roku zostanie powołany do zarządu producenta papieru i tektury falistej firmy Progroup i zajmie stanowisko Chief Operating Officer. Będzie odpowiedzialny za funkcjonowanie i dalszy rozwój zakładów produkcyjnych, a także zarządzanie łańcuchem dostaw rodzinnej firmy.

Marc Sesterhenn jest inżynierem mechaniki z tytułem doktora i jest aktywny na stanowiskach kierowniczych od około 20 lat. Ostatnio był dyrektorem zarządzającym ds. operacyjnych w firmie Rittal, specjalizującej się w szafach sterowniczych i systemach. Kolejnym etapem jego kariery była firma Rohde & Schwarz, w której zajmował stanowisko Executive Vice President Operations i był członkiem dyrekcji. „W osobie Marca Sesterhenna pozyskaliśmy dla Progroup niezwykle doświadczonego eksperta. Przekonało nas jego doświadczenie w zarządzaniu operacyjnym firm działających na arenie międzynarodowej. Będzie to decydujący czynnik sukcesu dla dalszej konsekwentnej realizacji naszej ambitnej strategii rozwoju” powiedział Maximilian Heindl, CEO i prezes zarządu Progroup AG.

Wraz z Maximilianem Heindlem i Volkerem Metzem (CFO), Marc Sesterhenn będzie nadal kierować przyszłościową orientacją firmy w zarządzie, a w szczególności rozszerzać wiodącą pozycję technologiczną firmy. „Progroup reprezentuje innowacyjność, wzrost i zrównoważony rozwój. Z niecierpliwością czekam na poznanie moich kolegów w poszczególnych lokalizacjach, umocnienie przywództwa technologicznego i kosztowego na poziomie lokalnym oraz dalszy rozwój z korzyścią dla klientów i pracowników: podkreślił Marc Sesterhenn.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Witamy w roku drupy 2024…

Trudno w to uwierzyć. Po ośmioletniej przerwie w tym roku targi drupa ponownie odbędą się w Düsseldorfie. Oczekiwania są wielkie, ale w branży wciąż niewiele słychać.

 

Jeśli pamiętacie, jakie było typowe „uczucie mrowienia” w okresach poprzedzających poprzednie drupy w ostatnich latach, w porównaniu z tą drupą jest ono właściwie prawie zerowe. „Działanie jak zwykle” jest na porządku dziennym i tak postępują firmy. Niewiele już firm zaprasza przedstawicieli mediów na dobrze zorganizowane i merytoryczne konferencje prasowe i prezentacje z odpowiednim wyprzedzeniem przed targami, aby zaprezentować wspaniałe wieści o nowych produktach. Oszczędza to wysiłek organizacyjny, a przede wszystkim koszty podróży.

Reklama

Ankieta

Czy wojna na Ukrainie ma wpływ na działalność Twojej firmy?

Tak, ma zdecydowany wpływ
Tak, ma umiarkowany wpływ
Trudno stwierdzić
Nie, nie ma wpływu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty