Kalendarium

19-22.03.2024 · Fespa, Amsterdam

19-21.03.2024 · LogiMat, Stuttgart

28.05-07.06.2024 · drupa, Düsseldorf

03-05.09.2024 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

„Klient nasz Pan”

 

Firma Wave Group, zajmująca się produkcją tekturowych opakowań, projektowaniem graficznym, drukiem offsetowym, pracami introligatorskimi oraz szyciem lekkiej odzieży reklamowej, w tym trudnym czasie zaproponowała swoją wersję maseczek ochronnych. Maseczki wykonane są z polskiego wigofilu, który dobrze przepuszcza powietrze i jest wytrzymały na rozciąganie i ścieranie. Maseczki posiadają także podwójną warstwę ochronną. Dzięki licznym inwestycjom w maszyny i rozbudowę parku maszynowego, grupa realizuje większość prac w całości u siebie, w tym proponowane maseczki, co pozwala im na znaczną niezależność i skrócenie czasu produkcji. Firma działa przede wszystkim na terenie Warszawy i w jej okolicach, ale chętnie podejmuje się również zleceń z całej Polski, Europy a nawet Azji. Jej głównym mottem jest hasło „Nasz klient nasz Pan”, co dowodzi temu, że gotowa jest podjąć się najbardziej nietypowych zleceń. Od 1995 roku firma przechodzi wiele przemian, stale poszerzając swoje portfolio. W zakresie produkcji opakowań oferuje wysoko spersonalizowane opakowania z tektury falistej i litej, które powstają w specjalnym studio projektowym. Dla obniżenia kosztów produkcji, firma opracowała metodę skrócenia linii produkcyjnej, łącząc maszyny do produkcji tektury falistej i kaszerowania. Oferta obejmuje indywidualne pudełka o złożonej konstrukcji, wykończone ozdobną szatą graficzną, zabezpieczoną lakierem UV lub folią UV, dzięki czemu w efekcie końcowym powstają eleganckie błyszczące, matowe lub fakturowe opakowania. Oprócz druku offsetowego, firma wykonuje także nadruki metodą fleksodruku oraz sitodruku. Swoje usługi kieruje przede wszystkim do dużych firm i korporacji, jednak do każdego zamówienia podchodzi indywidualnie.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Witamy w roku drupy 2024…

Trudno w to uwierzyć. Po ośmioletniej przerwie w tym roku targi drupa ponownie odbędą się w Düsseldorfie. Oczekiwania są wielkie, ale w branży wciąż niewiele słychać.

 

Jeśli pamiętacie, jakie było typowe „uczucie mrowienia” w okresach poprzedzających poprzednie drupy w ostatnich latach, w porównaniu z tą drupą jest ono właściwie prawie zerowe. „Działanie jak zwykle” jest na porządku dziennym i tak postępują firmy. Niewiele już firm zaprasza przedstawicieli mediów na dobrze zorganizowane i merytoryczne konferencje prasowe i prezentacje z odpowiednim wyprzedzeniem przed targami, aby zaprezentować wspaniałe wieści o nowych produktach. Oszczędza to wysiłek organizacyjny, a przede wszystkim koszty podróży.

Reklama

Ankieta

Czy wojna na Ukrainie ma wpływ na działalność Twojej firmy?

Tak, ma zdecydowany wpływ
Tak, ma umiarkowany wpływ
Trudno stwierdzić
Nie, nie ma wpływu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty