Kalendarium

19-22.03.2024 · Fespa, Amsterdam

19-21.03.2024 · LogiMat, Stuttgart

28.05-07.06.2024 · drupa, Düsseldorf

03-05.09.2024 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Cięcie we własnym zakresie

Stół tnący PFi B3, na jaki zdecydowała się firma, to trzecie już urządzenie z oferty Duplo Polska, po maszynach Docucutter DC-616pro i DC-646. Na zdjęciu Olga Granda, kierownik operacyjny w z-Milosci.pl

© Duplo Polska

Firma B2Wed, będąca właścicielem sklepu internetowego z-Milosci.pl, zainwestowała w stół tnący PFi B3 z oferty firmy Duplo Polska. Urządzenie to wpisuje się w plany firmy, związane z szeroko pojętą automatyzacją produkcji. Firma zajmuje się produkcją akcydensów i etykiet dla branży ślubnej, w tym zaproszeń, zawiadomień ślubnych, kart menu, podziękowań dla gości, etykiet na alkohol, winietek i wielu innych. Zakupione urządzenie umożliwia cięcie, nacinanie, bigowanie w jednym przebiegu. Obsługuje papier foliowany, samoprzylepny, syntetyczny oraz karton o grubości do 1,5 mm. Pracuje z prędkością do 800 mm na sekundę. Wykorzystuje oprogramowanie PFi Connect, dzięki któremu głowica z narzędziami podąża za liniami narysowanymi w pliku tnąc, nacinając i bigując do żądanego kształtu, co jak podkreśla Krzysztof Rzeszutek, właściciel firmy, przyspiesza proces produkcji.

„Wykorzystując płaski stół i technologię cięcia cyfrowego, możemy teraz produkować krótkie serie spersonalizowanych opakowań, wycinanych etykiet (np. na alkohol), kart, naklejek o nietypowych kształtach (serduszka, litery), bez konieczności tworzenia wykrojników. Przede wszystkim możemy to robić całkowicie we własnym zakresie. Wcześniej musieliśmy tego rodzaju prace wykonywać na ploterach tnących, które jednak mają określone ograniczenia lub podzlecaliśmy je innym firmom, co generowało określone koszty. Teraz procesy związane z cięciem są tańsze o około 60 procent” - dodaje.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Witamy w roku drupy 2024…

Trudno w to uwierzyć. Po ośmioletniej przerwie w tym roku targi drupa ponownie odbędą się w Düsseldorfie. Oczekiwania są wielkie, ale w branży wciąż niewiele słychać.

 

Jeśli pamiętacie, jakie było typowe „uczucie mrowienia” w okresach poprzedzających poprzednie drupy w ostatnich latach, w porównaniu z tą drupą jest ono właściwie prawie zerowe. „Działanie jak zwykle” jest na porządku dziennym i tak postępują firmy. Niewiele już firm zaprasza przedstawicieli mediów na dobrze zorganizowane i merytoryczne konferencje prasowe i prezentacje z odpowiednim wyprzedzeniem przed targami, aby zaprezentować wspaniałe wieści o nowych produktach. Oszczędza to wysiłek organizacyjny, a przede wszystkim koszty podróży.

Reklama

Ankieta

Czy wojna na Ukrainie ma wpływ na działalność Twojej firmy?

Tak, ma zdecydowany wpływ
Tak, ma umiarkowany wpływ
Trudno stwierdzić
Nie, nie ma wpływu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty