Kalendarium

19-22.03.2024 · Fespa, Amsterdam

19-21.03.2024 · LogiMat, Stuttgart

28.05-07.06.2024 · drupa, Düsseldorf

03-05.09.2024 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Opakowaniowe webinaria

Pierwszy webinar z lipcowej serii spotkań firmy Heidelberg odbędzie się 15 lipca o godzinie 9:00.

© Heidelberger Druckmaschinen

Firma Heidelberg organizuje w lipcu dwa wirtualne wydarzenia, podczas których zaprezentowane zostaną możliwości najnowszej maszyny - Speedmaster CX 104. Pierwszy z nich odbędzie się 15 lipca 2021 roku pod hasłem „Elastyczna produkcja składanych kartonów”. Głównym tematem wydarzenia będzie nowy moduł powlekający, który umożliwia znacznie szybsze przezbrajanie dla różnych aplikacji. Jak podkreśla firma Heidelberg, innowacyjny i wygodny system sterowania zwiększa dostępność maszyny i łatwość obsługi dla operatorów. Nowe opcje dodatkowe, szczególnie w zakresie UV, zapewniają stabilność procesu nawet przy najwyższych prędkościach.

Drugie ze spotkań odbędzie się 22 lipca pod hasłem „Rozszerz swój model biznesowy o druk opakowań z maszyną Speedmaster CX 104”. Spotkanie przeznaczone jest zarówno dla drukarni akcydensowych, jak i opakowań, oraz tych, którzy dopiero planują rozpoczęcie działalności w produkcji opakowań. Jak podkreśla firma, Speedmaster CX 104 został opracowany właśnie z myślą o elastycznej produkcji i przejścia z druku akcydensów na produkcję opakowań kartonowych. Jest to możliwe dzięki wielu udoskonaleniom, takim jak m.in. w pełni autonomiczny proces przezbrajania, technologia drip-off oraz funkcja powlekania punktowego. Ponadto na webinarze zaprezentowane zostaną procesy związane ze zmianą podłoża, arkuszy podkładowych czy wałka rastrowego.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Witamy w roku drupy 2024…

Trudno w to uwierzyć. Po ośmioletniej przerwie w tym roku targi drupa ponownie odbędą się w Düsseldorfie. Oczekiwania są wielkie, ale w branży wciąż niewiele słychać.

 

Jeśli pamiętacie, jakie było typowe „uczucie mrowienia” w okresach poprzedzających poprzednie drupy w ostatnich latach, w porównaniu z tą drupą jest ono właściwie prawie zerowe. „Działanie jak zwykle” jest na porządku dziennym i tak postępują firmy. Niewiele już firm zaprasza przedstawicieli mediów na dobrze zorganizowane i merytoryczne konferencje prasowe i prezentacje z odpowiednim wyprzedzeniem przed targami, aby zaprezentować wspaniałe wieści o nowych produktach. Oszczędza to wysiłek organizacyjny, a przede wszystkim koszty podróży.

Reklama

Ankieta

Czy wojna na Ukrainie ma wpływ na działalność Twojej firmy?

Tak, ma zdecydowany wpływ
Tak, ma umiarkowany wpływ
Trudno stwierdzić
Nie, nie ma wpływu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty