Kalendarium

19-22.03.2024 · Fespa, Amsterdam

19-21.03.2024 · LogiMat, Stuttgart

28.05-07.06.2024 · drupa, Düsseldorf

03-05.09.2024 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Współpraca Sun Chemical i GMG Color

Aplikacja SunDigiProof Seine oferuje rozwiązanie, które może zastąpić manualną i czasochłonną procedurę tworzenia wzorników kolorystycznych.

© GMG

Firma Sun Chemical nawiązała współpracę z GMG Color, firmą specjalizującą się w technologii zarządzania barwą. Celem partnerstwa jest stworzenie nowego rozwiązania do cyfrowych wydruków próbnych, mającego zastosowanie przy produkcji wzorników kolorystycznych. W związku z tym rozwiązanie firmy GMG - GMG ColorCard - będzie globalnie dostępne jako część usługi SunDigiProof, w ramach oferowanego przez Sun Chemical pakietu SunColorBox. Użytkownicy GMG ColorCard będą mogli w łatwy sposób zautomatyzować produkcję wzorców barwnych w centrach kolorystycznych Sun Chemical, wykorzystując przy tym globalnie dostępne referencje. Oprogramowanie, jak podkreśla jego dostawca, jest niezwykle intuicyjne. Klienci obu firm będą też mogli wykonywać dokładne cyfrowe wydruki barwne w swoich siedzibach. To pozwoli na tworzenie wzorców kolorystycznych w trybie „na żądanie” i wyeliminowanie kosztów związanych z czasem i dostawą wzorców tradycyjnych, wcześniej stosowanych w komunikacji kolorystycznej i procesach akceptacji. Włączenie GMG ColorCard do portfolio firmy ma sprawić, że rozwiązanie SunDigiProof będzie oferowało wyższy poziom elastyczności i wygody w użytkowaniu. Ma być przy tym dostosowane pod względem cenowym i technicznym do indywidualnych oczekiwań użytkownika. W efekcie wszyscy uczestnicy łańcucha dostaw zyskają możliwość szybszej i bardziej efektywnej współpracy, uwzględniającej redukcję kosztów, stymulowanie innowacyjności i wyższą elastyczność w działaniu.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Witamy w roku drupy 2024…

Trudno w to uwierzyć. Po ośmioletniej przerwie w tym roku targi drupa ponownie odbędą się w Düsseldorfie. Oczekiwania są wielkie, ale w branży wciąż niewiele słychać.

 

Jeśli pamiętacie, jakie było typowe „uczucie mrowienia” w okresach poprzedzających poprzednie drupy w ostatnich latach, w porównaniu z tą drupą jest ono właściwie prawie zerowe. „Działanie jak zwykle” jest na porządku dziennym i tak postępują firmy. Niewiele już firm zaprasza przedstawicieli mediów na dobrze zorganizowane i merytoryczne konferencje prasowe i prezentacje z odpowiednim wyprzedzeniem przed targami, aby zaprezentować wspaniałe wieści o nowych produktach. Oszczędza to wysiłek organizacyjny, a przede wszystkim koszty podróży.

Reklama

Ankieta

Czy wojna na Ukrainie ma wpływ na działalność Twojej firmy?

Tak, ma zdecydowany wpływ
Tak, ma umiarkowany wpływ
Trudno stwierdzić
Nie, nie ma wpływu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty