Kalendarium

19-22.03.2024 · Fespa, Amsterdam

19-21.03.2024 · LogiMat, Stuttgart

28.05-07.06.2024 · drupa, Düsseldorf

03-05.09.2024 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Czas to pieniądz

Firma Duplo będzie prezentować swoje rozwiązania podczas tegorocznych Międzynarodowych Targów Reklamy i Poligrafii RemaDays Warsaw, które odbędą się w dniach 16-18 lutego w centrum Ptak Expo w Nadarzynie.

© Duplo

Drukarnia Hedom zainwestowała w system broszurujący Duplo 600i. Jak podkreśla jej kierownictwo, w codziennej pracy szczególnie istotne są automatyzacja maszyny oraz jej intuicyjna obsługa. Firma zajmuje się produkcją opakowań, a także produkcją plakatów, katalogów, etykiet, gazet oraz broszur. Posiada kompletne studio graficzne, naświetlarnię CtP oraz offsetowe i cyfrowe maszyny drukujące. Chcąc zapewnić klientom terminowość oraz bezpieczeństwo w zakresie ciągłości produkcji i dostaw, firma podjęła decyzję o zmodernizowaniu introligatorni. Urządzenie Duplo to pierwsze urządzenie tego producenta w drukarni Hedom. „Poszukiwaliśmy konkretnego rozwiązania dla naszych aktualnych potrzeb. Przede wszystkim zależało nam na linii, która zapewni szeroki zakres zbieranych formatów. Wytwarzamy bowiem instrukcje o małych rozmiarach docelowych np. 110 x 110mm lub też 148 x 80mm, a to urządzenie pozwala nam sprawnie zbierać takie formaty. Dzięki temu proces realizacji wykonywanych przez nas tego typu zamówień uległ skróceniu” - podkreśla Bolesław Murdzek, właściciel drukarni Hedom. Ponadto maszyna jest prosta w obsłudze, a jej przezbrojenie jest stosunkowo krótkie i nie wymaga manualnej pracy operatorów, co wpływa na dodatkową oszczędność czasu.

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Witamy w roku drupy 2024…

Trudno w to uwierzyć. Po ośmioletniej przerwie w tym roku targi drupa ponownie odbędą się w Düsseldorfie. Oczekiwania są wielkie, ale w branży wciąż niewiele słychać.

 

Jeśli pamiętacie, jakie było typowe „uczucie mrowienia” w okresach poprzedzających poprzednie drupy w ostatnich latach, w porównaniu z tą drupą jest ono właściwie prawie zerowe. „Działanie jak zwykle” jest na porządku dziennym i tak postępują firmy. Niewiele już firm zaprasza przedstawicieli mediów na dobrze zorganizowane i merytoryczne konferencje prasowe i prezentacje z odpowiednim wyprzedzeniem przed targami, aby zaprezentować wspaniałe wieści o nowych produktach. Oszczędza to wysiłek organizacyjny, a przede wszystkim koszty podróży.

Reklama

Ankieta

Czy wojna na Ukrainie ma wpływ na działalność Twojej firmy?

Tak, ma zdecydowany wpływ
Tak, ma umiarkowany wpływ
Trudno stwierdzić
Nie, nie ma wpływu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty