Kalendarium

15-18.03.2018 · Lipskie Targi Książki, Lipsk

19-24.03.2018 · IPEX, Londyn

27.02-02.03.2018 · Embax, Brno

7-9.02.2018. · RemaDays, Nadarzyn

27-30.01.2018 · Paperworld, Frankturt n/Menem

Wystarczą cztery. System Spotless od Kodaka.

Data publikacji: styczeń 2012

System Spotless, wprowadzony ostatnio na rynek przez firmę Kodak, ma pomagać użytkownikom maszyn fleksograficznych w generowaniu oszczędności. Dzięki zastąpieniu kolorów dodatkowych procesowymi, oprogramowanie zapewnia wysokiej jakości wydruki przy jednoczesnym obniżeniu kosztów i zwiększeniu wydajności produkcyjnej.

 
 

Producent rekomenduje wykorzystanie nowego oprogramowania w systemie fleksograficznym Kodak Flexcel NX, który przeznaczony jest do produkcji opakowań. Użytkownicy mogą cieszyć się wyższą stabilnością druku, lepszym zaczernieniem oraz szerszą gamą kolorów przy zastosowaniu farb procesowych. „Użytkownicy mogą korzystać z zalet produkcji, zastępując kolory dodatkowe, które były często jedyną możliwością w druku flekso, drukiem w kolorach procesowych” – mówi Emma Schlotthauer, manager ds. marketingu firmy Kodak. „W wielu wypadkach klienci rozważają nasze nowe rozwiązanie jako realną alternatywę dla skomplikowanej praktyki stosowania rozszerzonej gamy kolorów”.

O nowym rozwiązaniu wypowiada się również Andrew Hewitson, dyrektor zarządu firmy Reproflex3, testującej produkt Kodak: „W tych ciężkich dla biznesu czasach chodzi tylko o przetrwanie najsilniejszych. Ta technologia daje możliwość zredukowania kosztów wykonania projektu i ostatecznego zapewnienia naszym klientom większych marży operacyjnych. Przez lata druk flekso był żmudnym procesem, z wieloma różnorodnymi poziomami jakości druku. Spotless zapewnia naszym klientom świeże podejście do drukowania. To z kolei oznacza szybsze narządzanie, mniej odpadów i lepsze pasowanie kolorów”. 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Automatyzacja również na fali

Przed nami targi Fespa. W tym roku jeszcze większe niż w poprzednich latach. Daje to wszystkim do myślenia. Skoro około 700 wystawców na targach w Berlinie pokaże nowości i innowacyjne rozwiązania, oznacza to duży rozwój branży reklamowej i poligraficznej albowiem bez druku nie ma reklamy i bez reklamy nie ma druku. Wiele firm przyjedzie aby przyjrzeć się nowym technologiom i ich zastosowaniom w celu podjęcia decyzji inwestycyjnych. Nie ma nawet najmniejszych wątpliwości, że branża druku reklamowego proponuje wiele świetnych rozwiązań, które dają firmom usługowym możliwości rozwoju.

Reklama

Ankieta

Czy poligrafia ma już kryzys za sobą?

Jest zdecydowanie lepiej
Ciągle jest ciężko
Najgorsze jeszcze przed nami
W ogóle nie doświadczyliśmy kryzysu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty