Kalendarium

19-22.03.2024 · Fespa, Amsterdam

19-21.03.2024 · LogiMat, Stuttgart

28.05-07.06.2024 · drupa, Düsseldorf

03-05.09.2024 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Pora poznać druk

Na targach Fespa Global Print Expo 2021 firma Mimaki zaprezentuje m.in. wielkoformatowy ploter LED-UV JFX600-2513.

© Mimaki

Firma Mimaki Europe zaprezentuje swoją szeroką ofertę rozwiązań do druku cyfrowego na targach Fespa Global Print Expo 2021, które odbędą się 12-15 października 2021 roku w RAI w Amsterdamie. Goście będą także mieli okazję odwiedzić jej Centrum Doświadczeń w Amsterdamie (Amsterdam Experience Centre) i zapoznać się z całą ofertą 3D i tekstylną firmy Mimaki w formie indywidualnych pokazów organizowanych przez jej zespół ekspertów. Prezentacje technologii z najnowszej oferty produktów obejmą m.in. wielkonakładowa, płaską maszynę drukującą UV JFX600-2513, wysokiej jakości rozwiązania z serii UJF czy zoptymalizowane maszyny „serii 100”, a wszystko to pod hasłem „Poznaj druk”. „Targi FESPA 2021 to optymalna szansa dla branży, aby połączyć siły i ożywić interesy za pomocą nowych technologii i zastosowań. Dla tak wizualnej i tętniącej życiem branży zmuszonej do ograniczenia kontaktów przez taki długi czas, ten rok skoncentruje się na maksymalnym poznawaniu druku, co można prawdziwie przeżyć wyłącznie osobiście. Dlatego naszym hasłem jest „Poznaj druk”, a gdzie można to zrobić lepiej, niż na targach Fespa” - podkreśla Danna Drion, dyrektor generalny ds. marketingu w Mimaki Europe.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Witamy w roku drupy 2024…

Trudno w to uwierzyć. Po ośmioletniej przerwie w tym roku targi drupa ponownie odbędą się w Düsseldorfie. Oczekiwania są wielkie, ale w branży wciąż niewiele słychać.

 

Jeśli pamiętacie, jakie było typowe „uczucie mrowienia” w okresach poprzedzających poprzednie drupy w ostatnich latach, w porównaniu z tą drupą jest ono właściwie prawie zerowe. „Działanie jak zwykle” jest na porządku dziennym i tak postępują firmy. Niewiele już firm zaprasza przedstawicieli mediów na dobrze zorganizowane i merytoryczne konferencje prasowe i prezentacje z odpowiednim wyprzedzeniem przed targami, aby zaprezentować wspaniałe wieści o nowych produktach. Oszczędza to wysiłek organizacyjny, a przede wszystkim koszty podróży.

Reklama

Ankieta

Czy wojna na Ukrainie ma wpływ na działalność Twojej firmy?

Tak, ma zdecydowany wpływ
Tak, ma umiarkowany wpływ
Trudno stwierdzić
Nie, nie ma wpływu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty