Kalendarium

19-22.03.2024 · Fespa, Amsterdam

19-21.03.2024 · LogiMat, Stuttgart

28.05-07.06.2024 · drupa, Düsseldorf

03-05.09.2024 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Ranking drukarń dziełowych

Przewodniczący Sekcji Poligrafów SIPM Andrzej Szaefer ogłosił wyniki rankingu podczas posiedzenia w Drukarni Pozkal.

© Wydawca

Organizatorzy Rankingu „Wydawcy Wybierają Drukarnie 2021” wyłonili tegorocznych zwycięzców. Na tegoroczny ranking wpłynęło 196 ankiet, oceniono 75 zakładów poligraficznych. Tegorocznym zwycięzcą została Drukarnia Wydawnicza im. W. L. Anczyca z Krakowa, uzyskując największą liczbę 241 głosów (37% głosujących).

 

Ranking Polskich Drukarń Dziełowych przebiega w dwóch etapach. W pierwszej części - rankingu „ Wydawcy wybierają drukarnie” to wydawcy oceniają współpracujące z nimi drukarnie. Brane są pod uwagę trzy kategorie: jakość produkcji, terminowość wykonywania zleceń oraz komunikatywność, czyli przepływ informacji między wydawcą a drukarnią. Tegorocznymi laureatami rankingu zostali:

W kategorii drukarń offsetowych:

Miejsce I – Drukarnia Akapit (Lublin)

Miejsce II – Drukarnia Abedik (Poznań)

Miejsce III – Drukarnia Wydawnicza im. W.L. Anczyca (Kraków)

W kategorii drukarń cyfrowych:

Miejsce I – Drukarnia Sowa (Piaseczno)

Miejsce II – Drukarnia Totem.com.pl (Inowrocław)

Miejsce III – Drukarnia Wydawnicza im. W.L. Anczyca (Kraków)

W drugim etapie wybierana jest drukarnia dziełowa roku. Tegorocznym zwycięzcą została Drukarnia Wydawnicza im. W. L. Anczyca z Krakowa, uzyskując największą liczbę 241 głosów (37% głosujących). Drugie miejsce zajęła drukarnia cyfrowa Totem.pl z liczbą 158 głosów (24%), natomiast trzecie Białostockie Zakłady Graficzne z liczbą 131 głosów (20%).

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Witamy w roku drupy 2024…

Trudno w to uwierzyć. Po ośmioletniej przerwie w tym roku targi drupa ponownie odbędą się w Düsseldorfie. Oczekiwania są wielkie, ale w branży wciąż niewiele słychać.

 

Jeśli pamiętacie, jakie było typowe „uczucie mrowienia” w okresach poprzedzających poprzednie drupy w ostatnich latach, w porównaniu z tą drupą jest ono właściwie prawie zerowe. „Działanie jak zwykle” jest na porządku dziennym i tak postępują firmy. Niewiele już firm zaprasza przedstawicieli mediów na dobrze zorganizowane i merytoryczne konferencje prasowe i prezentacje z odpowiednim wyprzedzeniem przed targami, aby zaprezentować wspaniałe wieści o nowych produktach. Oszczędza to wysiłek organizacyjny, a przede wszystkim koszty podróży.

Reklama

Ankieta

Czy wojna na Ukrainie ma wpływ na działalność Twojej firmy?

Tak, ma zdecydowany wpływ
Tak, ma umiarkowany wpływ
Trudno stwierdzić
Nie, nie ma wpływu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty