Kalendarium

19-22.03.2024 · Fespa, Amsterdam

19-21.03.2024 · LogiMat, Stuttgart

28.05-07.06.2024 · drupa, Düsseldorf

03-05.09.2024 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Burda Media kupuje Edipresse

W ramach umowy Burda Media Polska przejmie multimedialne i digitalowe portfolio Edipresse Polska, do którego należą popularne dwutygodniki, magazyny oraz serwisy internetowe dla kobiet.

© Photogenica

Wydawnictwo Burda Media Polska i szwajcarska firma Edipresse Group podpisały umowę o sprzedaży spółki Edipresse Polska, wydawcy magazynów i serwisów internetowych. Obie strony czekają na wydanie zgody na zakup przez Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów.

„Przejęcie Edipresse Polska otwiera przed nami nowe, fascynujące możliwości rozwojowe, umożliwiając przyspieszenie naszej transformacji cyfrowej i wzmacniając nasz biznes konsumencki w Polsce ze szczególnymi uwzględnieniem obszarów lifestyle i uroda”- uzasadnia Alexander Sorg, prezes Burda Media Polska.

 Edipresse Group posiada w Polsce między innymi takie tytuły jak „Viva!”, „Viva! Moda”, czy magazyn „Party”. Z kolei do wydawnictwa Burda Media Polska należą takie tytuły jak „Gala”, „Gala Men”, „Glamour” czy „Elle”. Przyjmując ofertę kupna od firmy Burda Media Polska, grupa Edipresse podjęła decyzję o wycofaniu się z głównej działaności mediowej w Polsce, pozostając właścicielem spółki Wydawnictwo Edipresse, która zajmuje się m.in. wydawaniem książek, kolekcji wydawniczych oraz magazynów custom publishing.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Witamy w roku drupy 2024…

Trudno w to uwierzyć. Po ośmioletniej przerwie w tym roku targi drupa ponownie odbędą się w Düsseldorfie. Oczekiwania są wielkie, ale w branży wciąż niewiele słychać.

 

Jeśli pamiętacie, jakie było typowe „uczucie mrowienia” w okresach poprzedzających poprzednie drupy w ostatnich latach, w porównaniu z tą drupą jest ono właściwie prawie zerowe. „Działanie jak zwykle” jest na porządku dziennym i tak postępują firmy. Niewiele już firm zaprasza przedstawicieli mediów na dobrze zorganizowane i merytoryczne konferencje prasowe i prezentacje z odpowiednim wyprzedzeniem przed targami, aby zaprezentować wspaniałe wieści o nowych produktach. Oszczędza to wysiłek organizacyjny, a przede wszystkim koszty podróży.

Reklama

Ankieta

Czy wojna na Ukrainie ma wpływ na działalność Twojej firmy?

Tak, ma zdecydowany wpływ
Tak, ma umiarkowany wpływ
Trudno stwierdzić
Nie, nie ma wpływu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty