Kalendarium

20-23.04.2021 · drupa on-line

18-20.05.2021 · Viscom, Duesseldorf

22-24.06.2021 · InPrint, Monachium

12-15.09.2021 · Fespa, Amsterdam

21-24.09.2021 · Labelexpo, Bruksela

Duplo w Drukexpress.pl

Cyfrowy system broszurujący Duplo 150 oferuje szycie grzbietowe, narożne i boczne.

© Duplo

Firma Drukexpress.pl zaiwestowała w system broszurujący Duplo150, chcąc przyspieszyć terminy realizacji zleceń i w jeszcze większym stopniu wykorzystać potencjał tkwiący w technologii cyfrowej. Obecnie drukarnia cyfrowa odnotowuje systematyczne wzrosty zleceń, w których wykorzystuje nowo zakupioną linię broszurującą.

 

Drukexpress.pl obsługuje klientów nie tylko z Polski, ale też z ponad 20 krajów z całego świata. Specjalizuje się w naklejkach i drukach premium z uszlachetnieniami i na nietypowych nośnikach, choć wykonuje także pełną gamę produktów poligraficznych.

Jak podkreśla Paweł Perdek, właściciel drukarni Drukexpress.pl, firma stawia przede wszystkim na terminowość i jakość realizacji zleceń. Nowa inwestycja zwiększyła nie tylko potencjał produkcyjny drukarni, ale umożliwiła jej jeszcze większą kontrolę na procesami produkcji. „Precyzja, jakość szycia, łatwość obsługi, szybkość w zmianie pracy (co w druku cyfrowym jest ważne) - to czynniki, jakie zdecydowały o naszym wyborze” - dodaje.

 

Cyfrowa szybkość

System broszurujący Duplo 150 oferuje szycie grzbietowe, narożne i boczne. Jak podkreśla producent, jedną z głównych zalet urządzenia jest wysoka elastyczność,

pozwalająca na broszurowanie prac pochodzących z kilku różnych źródeł.

Możliwe jest tu łączenie wydruków offsetowych i cyfrowych, prostych broszur,

a także złożonej dokumentacji bez  ustępstw w zakresie jakości. Optyczne rozpoznawanie znaku końca broszury i opcjonalny czytnik kodów kreskowych umożliwiają produkcję personalizowanych broszur drukowanych cyfrowo. Urządzenie pozwala także na szybką oprawę małych nakładów. Inwestycja w rozwiązanie Duplo była uzupełnieniem parku introligatorskiego drukarni i umożliwiła uniezależnienie się jej w tym zakresie od podwykonawców.

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Media w czasach koronawirusa...

Kryzys koronawirusowy dotarł do świata mediów. Co prawda jest wystarczająco dużo do relacjonowania, i nie tylko w tematach ekonomicznych, ale i cyfryzacja postępuje bardzo szybko, jak i również związany z nią rodzaj i forma przekazywania informacji. Czy będziemy chcieli przyzwyczaić się do tego nowego świata mediów? Ze względu na obwarowania rządowe, tylko telewizja publiczna lub krajowe agencje prasowe, mogą uczestniczyć w rządowych konferencjach prasowych, a za pośrednictwem tych kanałów mogą zadawać pytania osoby z innych mediów. Niektórym to bardzo na rękę… Można zasadnie zadać pytanie o czynnik filtrujący.

Reklama

Ankieta

Czy poligrafia ma już kryzys za sobą?

Jest zdecydowanie lepiej
Ciągle jest ciężko
Najgorsze jeszcze przed nami
W ogóle nie doświadczyliśmy kryzysu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty