Kalendarium

19-22.03.2024 · Fespa, Amsterdam

19-21.03.2024 · LogiMat, Stuttgart

28.05-07.06.2024 · drupa, Düsseldorf

03-05.09.2024 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Wyjątkowa siła druku

Jedną z wielu nagród otrzymała firma Sakawa Printing za swój niezwykły kalendarz Japanese Fishes Calendar.

Fespa ogłosiła tegorocznych zwycięzców konkursu Fespa Awards dla rozwiązań branży druku oraz komunikacji wizualnej.W tym roku do 18 kategorii konkursu zgłosili się uczestnicy z 27 krajów na całym świecie.

Oprócz dotychczasowych kategorii pojawiły się również cztery nowe, związane m. in. z wrappingiem, opakowaniami z papieru i tektury oraz opakowaniami z tworzyw sztucznych.

Listę zwycięzców ogłoszono podczas ceremonii online, zastępującej galę wręczenia nagród na żywo, która miała mieć miejsce podczas targów Global Print Expo w Madrycie.

Spośród zgłoszeń edycji 2020 jurorzy wybrali dwa, które szczególnie wyróżniały się spośród pozostałych. Był to projekt Christiana M. Waltera “New York de Sergio García Sánchez” w kategorii “Serigraphy and Fine Art” oraz firma The Look za nadruk z rolki na rolkę na tekstyliach “Anoc World Beach Games”. Nagrodę „People’s Choice Awards” wygrała firma Sakawa Printing za kalendarz Japanese Fishes Calendar z kategorii “Creative Special Effect - Paper, Board and Plastics”. Tegoroczną innowacją okazał się nadruk 3D na butelce piwa  firmy Haas Die Werbemanufaktur w kategorii „Direct Printing on Three-Dimensional Products”. Wyjątkową nagrodą była także nagroda Young Star 2020 dla najmłodszych działających w branży druku. Otrzymał ją Instytut Technologii Drukowania PVG Maharashtra z Indii za pracę “Save Tigers Before They are Silenced Forever”.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Witamy w roku drupy 2024…

Trudno w to uwierzyć. Po ośmioletniej przerwie w tym roku targi drupa ponownie odbędą się w Düsseldorfie. Oczekiwania są wielkie, ale w branży wciąż niewiele słychać.

 

Jeśli pamiętacie, jakie było typowe „uczucie mrowienia” w okresach poprzedzających poprzednie drupy w ostatnich latach, w porównaniu z tą drupą jest ono właściwie prawie zerowe. „Działanie jak zwykle” jest na porządku dziennym i tak postępują firmy. Niewiele już firm zaprasza przedstawicieli mediów na dobrze zorganizowane i merytoryczne konferencje prasowe i prezentacje z odpowiednim wyprzedzeniem przed targami, aby zaprezentować wspaniałe wieści o nowych produktach. Oszczędza to wysiłek organizacyjny, a przede wszystkim koszty podróży.

Reklama

Ankieta

Czy wojna na Ukrainie ma wpływ na działalność Twojej firmy?

Tak, ma zdecydowany wpływ
Tak, ma umiarkowany wpływ
Trudno stwierdzić
Nie, nie ma wpływu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty