Kalendarium

19-22.03.2024 · Fespa, Amsterdam

19-21.03.2024 · LogiMat, Stuttgart

28.05-07.06.2024 · drupa, Düsseldorf

03-05.09.2024 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

UPM Raflatac na Fespa 2023. Marka Intercoat

© UPM Raflatac

UPM Raflatac, globalny dostawca innowacyjnych i zrównoważonych produktów z papieru i folii samoprzylepnych, zaprezentuje swoje rozwiązania na targach Fespa Global Print Expo 2023 w Monachium w Niemczech w dniach 23-26 maja. UPM Raflatac po raz pierwszy weźmie udział w targach pod marką Intercoat by UPM Raflatac, po przejęciu AMC AG i marki Intercoat w 2022 roku.


Na swoim stoisku firma UPM Raflatac zaprezentuje rozwiązania UPM Raflatac Graphics Solutions, takie jak Eco Collection bez PVC, Smart Apply Collection do szybkich i łatwych zastosowań krótkoterminowych, Wonder Tack Collection do powierzchni o niskim stopniu przyczepności, które wymagają specjalnej technologii klejenia oraz zaawansowanej technologii klejenia bezrozpuszczalnikowego. Firma zaprezentuje również holistyczne podejście do zrównoważonego rozwoju. „Z niecierpliwością czekamy na gości z całego świata na naszym stoisku. Tematem targów są „nowe perspektywy”, dlatego chcemy podzielić się nowymi perspektywami naszej firmy w zakresie rozwiązań graficznych, które stały się naszym udziałem po ubiegłorocznym przejęciu. Należą do nich na przykład nasza zaawansowana technologia klejenia bezrozpuszczalnikowego i całościowe podejście do zrównoważonego rozwoju” skomentował Bernard Niemöller, Global Director, Graphics, Intercoat w UPM Raflatac.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Witamy w roku drupy 2024…

Trudno w to uwierzyć. Po ośmioletniej przerwie w tym roku targi drupa ponownie odbędą się w Düsseldorfie. Oczekiwania są wielkie, ale w branży wciąż niewiele słychać.

 

Jeśli pamiętacie, jakie było typowe „uczucie mrowienia” w okresach poprzedzających poprzednie drupy w ostatnich latach, w porównaniu z tą drupą jest ono właściwie prawie zerowe. „Działanie jak zwykle” jest na porządku dziennym i tak postępują firmy. Niewiele już firm zaprasza przedstawicieli mediów na dobrze zorganizowane i merytoryczne konferencje prasowe i prezentacje z odpowiednim wyprzedzeniem przed targami, aby zaprezentować wspaniałe wieści o nowych produktach. Oszczędza to wysiłek organizacyjny, a przede wszystkim koszty podróży.

Reklama

Ankieta

Czy wojna na Ukrainie ma wpływ na działalność Twojej firmy?

Tak, ma zdecydowany wpływ
Tak, ma umiarkowany wpływ
Trudno stwierdzić
Nie, nie ma wpływu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty